بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
بر اساس گزارش عملکرد ماهانه "افق" ؛

از سال ۹۹ در مسیر رشد!

از سال ۹۹ در مسیر رشد!
ثبت درآمد ۴ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومانی در مردادماه توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
کد خبر : ۲۷۳۴۹۷

بورس نیوز:

"افق" با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۵۰ میلیاردتومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود، درآمد ۴ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومانی را ثبت رسانده است و روند روبه‌رشد خود را از سال ۱۳۹۹ حفظ کرده است.

از سال ۹۹ در مسیر رشد!


 شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با ثبت درآمد ۴.۹۰۰ میلیاردتومانی، در مقایسه با تیرماه سال جاری رشد ۷ درصدی و در مقایسه با مردادماه سال مالی قبل رشد ۸۱ درصدی را محقق ساخته است. میزان درآمد تجمیعی این شرکت نیز در این دوره ۵ماهه رشدی ۶۶ درصدی، با افزایش ۸ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثمر رسانده است.

از سال ۹۹ در مسیر رشد!


 شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در مردادماه سال جاری بیش از ۱۳۷ میلیون محصول به فروش رسانده است که به نسبت مردادماه سال گذشته، این میزان رشدی از ۳۴ میلیونی داشته است.

از سال ۹۹ در مسیر رشد!


 سبد محصولاتی " افق " به ۱۰ زیر مجموعه تقسیم می‌شود که مهم‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها در نمودار زیر قابل‌مشاهده است. همچنان بخش «خوراکی» عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را، با مبلغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان؛ به خود اختصاص داده است. در رتبه دوم، فروش محصولات پروتئینی سهم ۳۱ درصدی از سبد محصولاتی این شرکت را شامل می‌شود که به نسبت تیرماه سال جاری، رشد ۱۱ درصدی را فروش محصولات پروتئینی را داشته‌اند.

از سال ۹۹ در مسیر رشد!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.