بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نشست کارگروه پیگیری قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری بر تقویت فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده تاکید کرد.
کد خبر : ۲۷۳۸۳۶

به گزارش بورس‌نیوز، محمد شیخ حسینی گفت: در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده، دستگاه‌های اجرایی ماده ۵ قانون خدمات کشوری که بانک‌های دولتی را نیز شامل می‌شود باید اقداماتی را برای عملیاتی شدن این قانون انجام دهند.

وی ادامه داد: خانواده به عنوان اولین و اساسی‌ترین نهاد اجتماع، نقش مهمی در تمدن سازی جوامع بشری داشته است.

شیخ حسینی ادامه داد: در بعد سازمانی علاوه بر اینکه باید برخی شاخص‌های کمی عملکرد مورد نظر و در اولویت قرار گیرد، نیاز است که برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی همچون تشکیل خانواده و فرزند آوری در صدر توجه و پیگیری مدیران قرار گیرد. به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون، رفع دغدغه‌های همکاران در موضوع تشکیل خانواده و فرزندآوری در دستور کار مدیران بانک قرار گرفته است چرا که باور داریم رفع این دغدغه‌ها علاوه بر ثمرات اجتماعی موجب ارتقای عملکرد سازمان نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: ازدواج و فرزندآوری موضوعات حساس و بسیار مهمی هستند که نیاز است با اقدامات فرهنگی و مشاوره‌ای زمینه تقویت آن را فراهم‌ نمائیم.

شیخ حسینی گفت: ازدواج و فرزندآوری نه تنها به رشد و تکامل شخصیت فردی و اجتماعی افراد کمک می‌کند بلکه موجب ارتقای سازمان در بعد مادی و معنوی می‌شود.

 

تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوریتاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوریتاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.