بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
ارتقاء نماد کپشیر از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول بورس
پیرو ابلاغیه سازمان بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر احراز شرایط انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلو‌ها و بازار‌ها طبق اطلاعات آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر شرایط مندرج در مواد ۱۲ تا ۱۵ دستورالعمل پذیرش، نماد این شرکت شرایط مقرر برای تابلوی فرعی بازار اول بورس را احراز کرد و از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول منتقل شد.
کد خبر : ۲۷۴۴۴۵

به گزارش بورس نیوز، پیرو ابلاغیه سازمان بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر احراز شرایط انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلو‌ها و بازار‌ها طبق اطلاعات آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر شرایط مندرج در مواد ۱۲ تا ۱۵ دستورالعمل پذیرش، نماد این شرکت شرایط مقرر برای تابلوی فرعی بازار اول بورس را احراز کرد و از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول منتقل شد.

شایان ذکر است شرکت پشم شیشه ایران از سال ۱۳۶۹ با مالکیت سهامی عام به عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار درآمده است و با نماد کپشیر مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت با هدف ایجاد بازاری منسجم و قانونمند و حذف واسطه‌گری در معاملات خرید و فروش، معادل ۸۰ درصد از تولیدات محصول پشم شیشه خود را در بازار بورس کالای ایران عرضه کرد و توانست در ۵ ماهه نخست سال جاری ۳۱۳۵ تن از محصول پشم شیشه خود را به ارزش ۱، ۵۸۰، ۰۰۰ میلیون ریال در این بازار به فروش برساند.

از جمله اقدامات مورد توجه این شرکت ثبت رکورد‌های تولید و فروش در تابستان امسال بوده است. شرکت پشم شیشه ایران در مرداد ماه سال جاری با تولید ۱۰۷۹ تن پشم شیشه بالاترین رکورد تولید طی ۶۰ سال اخیر را به ثبت رساند و در ۵ ماهه نخست سال جاری با رسیدن به رکورد فروش ۴۸۴۱ تن کالای پشم شیشه در حوزه داخلی و صادراتی به رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته دست پیدا کرد.

شرکت پشم شیشه ایران از شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) است که با تولید سالیانه ۲۰ میلیون متر مربع (۱۰ هزار تن) پشم شیشه ۷۰ درصد از نیاز کشور را تامین می‌نماید و در حال حاضر طرح توسعه این کارخانه با رویکرد احداث کارخانه پشم شیشه ایران در منطقه ویژه اقتصادی به سرعت در حال پیشروی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.