بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان انتظامی استان؛

دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با فرماندهان انتظامی

دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با فرماندهان انتظامی
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، با سردار حیمد علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان و سرهنگ صادق کاظم زاده فرمانده انتظامی شهرستان لنجان دیدار کرد. 
کد خبر : ۲۷۴۶۲۲

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در این دیدار‌ها ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستا‌ها و مرز‌های کشور ایفا می‌نماید.

وی افزود: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین مردم و صنعت داشته باشد که ثمرات این تعامل را می‌توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه مشاهده نمود.

مدیرعامل ذوب آهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته مقدس نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده‌های مختلف استان، شهرستان‌های تابعه و خانواد‌های معظم ایشان تبریک گفت و از مجاهدت‌های ایثار گرانه سبز پوشان حماسه ساز پیروز وسنگر دار همیشه بیدار، قدردانی نمود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.