بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
مراسم قرعه‌‏کشی یازدهمین دوره جشنواره حساب‌‏های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین برگزار شد
مراسم قرعه‌کشی جوایز یازدهمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین روز چهارشنبه بیست و ششم مهرماه 1402 در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۴۹۷۹

به گزارش بورس نیوز، این مراسم با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها از جمله نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل این بانک برگزار شد که طی آن، برندگان خوش‌اقبال این جشنواره مشخص شدند.

▫️ اسامی برندگان این قرعه‌کشی پس از تایید هیئت نظارت، در تارنمای بانک اقتصادنوین به نشانی www.enbank.ir منتشر و جوایز اعلامی در اولین فرصت به برندگان اهدا خواهد شد.

▫️ در یازدهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین، به‌پاس قدردانی از مشتریان نیک‌اندیش، ۲۲ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۲ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۰۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر برای اعطا به سپرده‌گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این دوره در نظر گرفته شد.

▫️ گفتنی است، منابع جذب‌شده در این جشنواره به‌طور کامل صرف حمایت و دستگیری از اقشار نیازمند جامعه در قالب پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حال و هوای خوب
بانک اقتصاد نوین رکورد زد؛

حال و هوای خوب "ونوین"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.