بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید هزار پایانه بانکی غیرنقدی بانک سپه شد
توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید هزار پایانه بانکی غیرنقدی بانک سپه شد.
کد خبر : ۲۷۵۶۹۳

به گزارش بورس نیوز، توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید هزار پایانه بانکی غیرنقدی بانک سپه شد. هزار پایانه غیرنقدی که در اختیار بانک سپه قرار می‌گیرد، آخرین مدل از سری WK کیوسک‌های ویندوزی توسن‌تکنو است.

مناقصه خرید هزار پایانه بانکی غیرنقدی بانک سپه، ۲۴ تیر ۱۴۰۲ اعلام شد و پس از دریافت پیشنهادات تامین‌کنندگان مختلف توسط بانک سپه، شرکت توسن‌تکنو به‌عنوان برنده این مناقصه معرفی شد. بر اساس این قرارداد، پایانه بانکی غیرنقدی TECHNO WK۳۰۰ برای تحویل به بانک سپه تولید و عرضه خواهد شد.

پایانه بانکی غیرنقدی TECHNO WK۳۰۰ با بهره‌مندی از سخت‌افزار قوی، صفحه نمایش ۱۷ اینچی و ماژول‌های متنوع، قابلیت پردازش طیف وسیعی از عملکرد‌های مدنظر سازمان‌ها و کسب و کار‌ها را داراست. استفاده از حافظه SSD نیز باعث افزایش سرعت چشم‌گیر این دستگاه شده است. سیستم‌عامل این دستگاه بنا به انتخاب مشتری از بین ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ قابل انتخاب است.

درباره شرکت توسن‌تکنو

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار»، در حوزه‌هایی نظیر راهکار‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکار‌های بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکار‌های جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکار‌های هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.