بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
بهترین کشور برای سفر در پاییز
اگر به دنبال بهترین کشور برای سفر در پاییز هستید با ما همراه باشید. قصد داریم سری به ۵ قاره دنیا بزنیم و کشور‌های مختلف سفر برای پاییز را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم اهل سفر هستید تا پایان با ما همراه باشید. 
کد خبر : ۲۷۵۸۹۹

به گزارش بورس نیوز، پاییز پادشاه فصل‌هاست و سفر در این فصل دوست‌داشتنی بسیار جذاب و دل‌انگیز است. کشور‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند در پاییز میزبان شما باشد. اگر به دنبال بهترین کشور برای سفر در پاییز هستید با ما همراه باشید. قصد داریم سری به ۵ قاره دنیا بزنیم و کشور‌های مختلف سفر برای پاییز را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم اهل سفر هستید تا پایان با ما همراه باشید. 

چطور بهترین کشور برای سفر در پاییز را انتخاب کنیم؟ 

انتخاب مقصد سفر به معیار‌های مختلفی بستگی دارد. در ادامه چند مورد از این معیار‌ها را باهم بررسی می‌کنیم تا در نهایت بتوانیم بهترین کشور برای سفر در پاییز را انتخاب کنیم. 

بودجه سفر پاییزی‌تان را مشخص کنید

آیا به دنبال یک مقصد ارزان هستید یا می‌خواهید یک مسافرت عالی و لوکس را تجربه کنید؟ می‌توانید مقاصد مختلف را باهم مقایسه کنید و بر اساس بودجه سفر بهترین کشور را انتخاب کنید. 

آب و هوا را فراموش نکنید 

در اکثر کشور‌های نیم کره شمالی پاییز همیشه سرد است؛ بنابراین اگر سرما شما را اذیت می‌کند، می‌توانید به یک کشور در نیم کره جنوبی سفر کنید. 

پاییز و کریسمس فصل خرید است 

معمولاً یکی از دلایلی که افراد اواخر پاییز و کریسمس را برای سفر انتخاب می‌کنند، تخفیف‌های برند‌های مختلف برای خرید است؛ بنابراین اگر قصد سفر برای خرید را دارید می‌توانید کشور‌های اطراف را انتخاب کنید. به عبارت دیگر سفر پاییزی می‌تواند برای شما فال و تماشا باشد. 

آفریقای جنوبی؛ پاییز بدون پاییز 

سفر به آفریقای جنوبی در پاییز یک تجربه تکرار نشدنی است. آفریقا بر خلاف بسیاری از کشور‌های دنیا پاییز سردی ندارد و شما می‌توانید در پاییز از گرمای مطبوع آفریقا استفاده کنید. جاذبه‌های دیدنی آفریقای جنوبی کم نیستند و شهرت این کشور به خاطر جاذبه‌های گردشگری طبیعی نظیر پارک‌های زیبا و حیات وحش بکر آن است. 

در تور آفریقای جنوبی فرصت دارید تا سوار بر هلی‌کوپتر بر فراز شهر‌های آفریقای گشت بزنید و طبیعت بکر این قاره را از فاصله نزدیک تماشا کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره سفر به آفریقا می‌توانید به صفحه تور افریقای جنوبی مراجعه کنید. 

ژاپن: طلوع خورشید در رنگ‌های پاییزی

ژاپن سرزمین خورشید تابان است و برخلاف جا‌های دیدنی آفریقا که طبیعت وحشی است، طیف متنوعی از جاذبه‌های دیدنی نظیر معابد، شهر‌های مدرن و البته اقامت در کشتی کروز را به مسافران خود می‌دهد. یکی از زیبایی‌های پاییز ژاپن ترکیب رنگ طبیعت آن است. در پاییز ژاپن ترکیبی از رنگ‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که در پیوند با یک‌دیگر تصویری از ابدیت را به شما نشان می‌دهند. 

کانادا؛ پاییز برفی را از دست ندهید 

اگر اهل ورزش‌های زمستانی هستید و سرما را دوست دارید، کانادا انتخابی عالی است. پارک‌های پوشیده از برف، هوای زیبا و فرصت استفاده از تفریحات زمستانی از جمله لذت‌هایی است که فقط در کانادا می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. البته پاییز کانادا بسیار سرد است، اما همچنان می‌تواند زیبایی‌ها و لذت سفر را به شما هدیه کند.

بهترین کشور برای سفر در پاییز

ترکیه؛ پاییز خلوت و ارزان سفر 

مقصد دیگری که می‌توانید برای پاییز انتخاب کنید، ترکیه است. پاییز فصل توریستی ترکیه نیست و به همین دلیل گردشگران کم‌تری به این کشور سفر می‌کنند، اما این فصل یک فرصت عالی برای یک سفر ارزان‌قیمت است. از طرفی در اواخر پاییز و روز‌های منتهی به سال نو می‌توانید از تخفیف‌های شگفت‌انگیز فروشگاه‌ها و برند‌های مختلف فعال در ترکیه استفاده کنید؛ بنابراین اگر به دنبال سفری کم هزینه هستید می‌توانید سفری به استانبول، آنکارا و ازمیر داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر مقاله جا‌های دیدنی ازمیر را در وبلاگ طاهاگشت مطالعه کنید. 

برزیل؛ پاییز شاد در آمریکای جنوبی 

یکی دیگر از مقاصد متفاوت برای سفر آمریکای جنوبی است. با تور‌های آمریکای جنوبی می‌توانید سفر به یک سرزمین جذاب و متفاوت را داشته باشید. برزیل با فستیوال‌های مشهور، جنگل آمازون و البته جا‌های دیدنی فراوان یک مقصد لوکس برای کسانی است که قصد دارند پاییز امسال خود را متفاوت از سال‌های قبل تجربه کنند. 

تور اروپا؛ از ایتالیا تا نروژ

قاره سبز اروپا هم می‌تواند میزبان شما در پاییز باشد. تور‌های اروپایی پاییزی در کشور‌های مختلف اروپا نظیر فرانسه، ایتالیا، آلمان و انگلیس برگزار می‌شود. از طرفی می‌توانید به شمال اروپا سفر کنید و پاییز خود را در دهکده‌های کوچک و زمستان نروژ بگذرانید. هزینه تور‌های اروپا به نسبت تور‌های آسیایی بالاتر است، اما تجربه‌ی متفاوتی را هم به شما هدیه می‌دهند.

بهترین کشور برای سفر در پاییز

تور‌های پاییز با طاهاگشت 

امیدواریم بهترین کشور برای سفر در پاییز را پیدا کرده باشید. مهم نیست مقصد شما چه کشوری است. آژانس هواپیمایی طاهاگشت تور‌های متنوعی را برای پاییز تدارک دیده و شما می‌توانید به هر کشوری که مایل هستید سفر کنید. 

طاهاگشت با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت گردشگری مجری مستقیم تور‌های خارجی است و رضایت ۹۰ درصدی مسافران طاهاگشت نشان می‌دهد که این آژانس توانسته ماموریت خود را در زمینه ارائه بهترین تجربه سفر خارجی به نحو احسن انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره تور‌های پاییزی طاهاگشت می‌توانید به سایت طاهاگشت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.