بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
رشد ۷۰ درصدی سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان
سود عملیاتی "ومهان" به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان،در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۷۵۹۹۵

بورس نیوز:
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۲۲ هزار میلیاردی در گزارش میاندوره‌ای ۶ ماهه خود از تحقق سود خالص ۳ هزار و ۹۱۳ میلیاردی خود خبر داده است. 

رشد ۷۰ درصدی سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان


"ومهان" در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۴ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومانی شده است که این میزان نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته با رشد ۸۰ درصدی همراه بوده است. 
پس از کسر هزینه‌های عملیاتی و هزینه‌های فروش، ادرای و عمومی؛ سود عملیاتی این شرکت به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان حاصل می‌شود که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۱، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.
 

رشد ۷۰ درصدی سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان


پس از کسر هزینه‌های مالی، سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان به مبلغ ۳ هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان بدست می‌آید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، با رشدی ۷۱ درصدی، معادل یک هزار و ۶۲۳ میلیارد تومانی همراه بوده است. 
با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی "ومهان" می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق یک هزار و ۳۰۵ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شده است که نسبت به ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱، رشد ۵۳ درصدی داشته است. 
در انتها صورت سود (زیان) شرکت شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان قابل مشاهده می‌باشد.

رشد ۷۰ درصدی سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.