بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
دست‌های خالی
صنایع کاغذسازی کاوه در هشتمین ماه سپری‌شده از سال مالی تنها در بازار داخل کشور درآمدزایی داشت اما؛ میزان درآمد‌های تجمیعی که در سامانه کدال تا کنون به ثبت رسیده است ۱۴ میلیارد تومان درآمد صادراتی اعلام شده است.
کد خبر : ۲۷۶۲۰۳

بورس نیوز:

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود در این دوره ماهانه را نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان شناسایی کرد، میزان درآمدی که در آبان ماه به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات فلوتینگ ۱۳۰گرمی و کاغذ قهوه‌ای بود.

"چکاوه" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموع درآمد‌های تجمیعی خود را برابر با ۲۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد، این شرکت در هشتمین ماه سپری‌شده از سال مالی تنها در بازار داخل کشور درآمدزایی داشت اما؛ میزان درآمد‌های تجمیعی که در سامانه کدال تا کنون به ثبت رسیده است ۱۴ میلیارد تومان درآمد صادراتی اعلام شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده صنایع کاغذسازی کاوه

میزان درآمد‌های عملیاتی که "چکاوه" در هشتمین ماه از سال جاری در صورت مالی ماهانه خود به ثبت رساند، بیان‌گر کاهش درآمد ۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بود، این شرکت میزان درآمدی که در آبان ماه شناسایی کرد ۷ درصد کمتر از میانگین درآمدی در طول ۷ ماه گذشته بوده است.

دست‌های خالی چکاوه از درآمدها صادراتی+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که طی این ماه حاصل‌شده از محل فروش محصول «فلوتینگ ۱۳۰ گرمی» با ۳۰ میلیارد تومان بوده و محصول دیگری که توسط این شرکت به فروش رسیده «کاغذ قهوه‌ای» با مبلغی نزدیک به ۴ میلیارد تومان بوده است.

دست‌های خالی چکاوه از درآمدها صادراتی+بورس نیوز

"چکاوه" از ابتدای سال مالی تاکنون در بازار صادراتی توانسته است تا ۱۴ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشته باشد اما؛ نکته‌ای که وجود دارد میزان درآمدزایی این شرکت در دوره مشابه سال گذشته است که اکنون ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

فروش محصولات چکاوه در آبان ماه سال جاری برابر با یک هزار و ۹۶۲ تن اعلام شده است که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد اُفت پیداکرده، بیشترین مقدار فروش در اختیار «فلوتینگ ۱۳۰ گرمی» با یک هزار و ۷۱۱ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۱۷ میلیون و ۷۰۶ هزارتومان به ثبت رسیده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۹ درصد رشد پیداکرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز سوددهی
شرکت کاغذسازی کاوه اعلام کرد؛

آغاز سوددهی "چکاوه" از مهرماه

برنامه حضور شرکت‌ها در مجمع عمومی طی ۳ روز آینده
کدام شرکت‌ها از تاریخ نهم تا یازدهم مرداد مجمع برگزار می‌کنند؛

برنامه حضور شرکت‌ها در مجمع عمومی طی ۳ روز آینده

ارسال نظر