بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
بخوانیم از توسعه فن افزار توسن؛

پرش ۸۸ درصدی "فن افزار" 

پرش ۸۸ درصدی
درآمدی که "فن افزار" در این ماه محقق ساخته با رشد ۸۸ درصدی نسب به مهرماه و یک هزار و ۳۸۱ درصدی، معادل ۳۰۴ میلیارد تومانی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است.
کد خبر : ۲۷۶۳۲۳

بورس نیوز:
شرکت توسعه فن افزار توسن با سرمایه ثبت شده ۱۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه خود از تحقق درآمد ۳۲۶ میلیارد تومانی خبر داد.
 

پرش ۸۸ درصدی

درآمدی که "فن افزار" در این ماه محقق ساخته با رشد ۸۸ درصدی نسب به مهرماه و یک هزار و ۳۸۱ درصدی، معادل ۳۰۴ میلیارد تومانی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است و با نزدیک شدن به پایان دوره مالی این شرکت، شاهد عملکرد خوب آن هستیم. شایان ذکر است درآمد تجمیعی این شرکت نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشه است.
 

پرش ۸۸ درصدی

سبد محصولات و خدماتی شرکت توسعه فن افزار، شامل هشت گروه می‌شود که مهمترین آن‌ها گروه محصولات پرداخت، گروه محصولات بانکی و تعمیر و نگهداری سخت افزاری بانکی است. گروه محصولات پرداخت با ۳۰۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، حدود ۹۴ درصد کل درآمد آبان ماه این شرکت را به خود اختصاص داده است. 

پرش ۸۸ درصدی

گفتنی است گروه محصولات بانکی و تعمیر و نگهداری سخت افزاری بانکی "فن افزار" در مجموع ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمدزایی را به ثبت رسانده است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چشم انداز های روشن
شرکت توسعه فن افزار پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک؛

چشم انداز های روشن "فن افزار"

چشم انداز های روشن
شرکت توسعه فن افزار پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک؛

چشم انداز های روشن "فن افزار"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.