به گزارش بورس نیوز، یونس مظلومی مدیرعامل این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه و قدردانی از تلاشهای مجدانه همکاران، از شعبه یزد بازدید و با کارگزاران، نمایندگان و همکاران دیدار کرد.
در این نشست که با نواختن زنگ بیمه در استان یزد همزمان بود مدیر عامل شرکت بیمه تعاون بر تداوم روند اجرای سیاست بهبود مستمر تاکید و با اشاره به درخشش وتعاون در سوآوری، فرارسیدن آیندهای درخشان را با همدلی و همکاری موثر کارکنان و شبکه فعال فروش متصور شد.
مظلومی در ادامه این دیدار به گفتگو با کارگزاران، نمایندگان وکارکنان پرداخت و ضمن اطلاع از پیشنهادات و نقطه نظرات آنان گفت: با حفظ اعتماد و احترام به مشتریان میتوان جذب منابع را بهبود بخشید و سطح کیفی رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش داد.
وی در ادامه ضمن اشاره به راهکارهای هم افزایی و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی، بر ارتقای سطح کیفی و فنی شبکه فروش از طریق برگزاری دورههای آموزشی فنی تأکید کرد.
در این بازدید که با اشتراک گذاری ایدههای کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه یزد انجام شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمههای اتومبیل؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمههای آتش سوزی؛ سهیلا شرفی، مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما؛ رزا سعیدی، مدیر بیمههای درمان و عسل اشتری، مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی و همچنین سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
همچنین در پایان این بازدید فرهاد رهاوی عزآبادی مدیر شعبه یزد بیمه تعاون، گزارشی از اقدامات انجام شده در این شعبه و روند رو به رشد فروش، شبکه سازی و توانمندسازی نمایندگان ارائه کردند.