بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
پشتوانه انتخاب در صندوق‌های سرمایه گذاری، تحلیل است
مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه گفت: که پشتوانه انتخاب‌های متخصصان برای خرید، فروش و نگهداری اوراق بهادار؛ تحلیل است. این مساله کمک می‌کند که نوسانات و هیجانات بازار کنترل شود. این موضوع به توسعه بازار کمک کرده و ثبات را به بازار می‌آورد.
کد خبر : ۲۷۷۴۲۶

پشتوانه انتخاب در صندوق‌های سرمایه گذاری، تحلیل است//۳//

فاطمه سرکاری، مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: یکی از فاکتور‌هایی که می‌تواند به توسعه بازار کمک کند، افزایش عمق بازار و ورود نقدینگی است. اگر بخواهیم از این زوایه به صندوق‌ها نگاه کنیم که صندوق‌ها ابزار سرمایه گذاری تخصصی و حرفه‌ای هستند و در کنار آن نیاز‌های مختلف را پاسخ دهند، می‌تواند دروازه ورود نقدینگی به بازار سرمایه باشد. در نتیجه از این طریق به عمق بازار کمک خواهد کرد.

وی افزود: از طرف دیگر سازمان بورس روی صندوق‌ها نظارت دارد؛ بنابراین صندوق‌ها محل امنی برای سرمایه گذاری است و این موضوع باعث می‌شود از طریق صندوق‌ها به عنوان ابزار قابل اعتماد نقدینگی وارد بازار سرمایه شود.

مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه گفت: نکته مهم این است که صندوق‌ها را متخصصان مدیریت و سرمایه گذاری می‌کنند که پشتوانه انتخاب‌های متخصصان برای خرید، فروش و نگهداری اوراق بهادار؛ تحلیل است. این مساله کمک می‌کند که نوسانات و هیجانات بازار کنترل شود. این موضوع به توسعه بازار کمک کرده و ثبات را به بازار می‌آورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صندوق اهرمی موج؛ اهرم پایدار برای سرمایه گذاران
نشست خبری پذیره نویسی صندوق اهرمی موج فیروزه عنوان شد:

صندوق اهرمی موج؛ اهرم پایدار برای سرمایه گذاران

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.