بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
پیام تسلیت مدیرعامل اموال تملیکی در پی شهادت هموطنان در کرمان
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پیامی ضمن محکوم نمودن جنایت تروریستی کرمان، شهادت جمعی از مردم بیگناه را تسلیت گفت.
کد خبر : ۲۷۷۵۰۱

به گزارش بورس نیوز، در پیام سید عبدالمجید اجتهادی چنین آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

دست‌های پلید جنایت پیشگان عاریه‌ای این بار و در دیار کریمان و در میان زائران و مجاوران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده‌ای آلوده گشت که برای زیارت مزار پاک سرباز رشید اسلام و ولایت رفته بودند.

جنایتی که در کرمان رقم خورد و در پی آن، خانواده‌هایی از ایرانیان، داغدار شدند، اراده آهنین ملت را در حرکت فتوحانه در مسیر مکتب شهید سلیمانی را به رخ جهانیان خواهد کشاند و تأکیدی بر حق بودن نگاه روشن سردار دل‌ها و جای داشتن این اسوه پاک مردمی در دل‌های آحاد ملت ایران با هر گرایش و سلیقه است و نشان داد که دشمنان زشت سیرت مردم ایران اسلامی نه تنها از شهید سلیمانی بلکه از زیارت کنندگان مزار مطهر آن مرد خدایی، ترس و واهمه دارند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت سفاکانه که در آن، مردان، زنان و کودکان بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند؛ به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم اروحناه فداه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم دلیر، بصیر و شهیدپرور ایران سربلند به ویژه کرمان قهرمان، عرض تسلیت و تعزیت دارم.

سیدعبدالمجید اجتهادی 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.