بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با خانواده شهدا
به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه به همراه جمعی از مدیران این شرکت با خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس این مجموعه دیدار کرد. در این دیدار، مهندس حیدرنیا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: شهدا و خانواده‌هایشان بر گردن ما حقی بزرگ، همیشگی و پابرجا خواهند داشت. وی افزود: شهیدان و خانواده‌هایشان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثار خانواده‌هایشان است. مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز هدف از این دیدار را تجدید میثاق با شهدا و راهشان در حفظ و پاسداشت اسلام و این مرز و بوم و ادای احترام به خانواده‌های شهدا دانست. در پایان این دیدار، به رسم یادبود هدایایی به خانواده‌های شهدا اهدا شد.
کد خبر : ۲۷۷۷۶۳

 

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه به همراه جمعی از مدیران این شرکت با خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس این مجموعه دیدار کرد.

در این دیدار، حیدرنیا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: شهدا و خانواده‌هایشان بر گردن ما حقی بزرگ، همیشگی و پابرجا خواهند داشت.

وی افزود: شهیدان و خانواده‌هایشان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثار خانواده‌هایشان است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز هدف از این دیدار را تجدید میثاق با شهدا و راهشان در حفظ و پاسداشت اسلام و این مرز و بوم و ادای احترام به خانواده‌های شهدا دانست.

در پایان این دیدار، به رسم یادبود هدایایی به خانواده‌های شهدا اهدا شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.