بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
بازدید سرزده سرپرست شرکت توسعه پتروایران از واحدهای ستادی
سرپرست گروه شرکت توسعه پتروایران، در بازدید سرزده از واحدهای مختلف شرکت های دیریلینگ اینتر نشنال لیمیتد، پتروساحل افق کیش، پتروایران و پتروایران کیش، در جریان روند فعالیت های آنها قرار گرفت.
کد خبر : ۲۷۷۷۹۵

به گزارش بورس نیوز، منصور مهرشاد، سرپرست شرکت توسعه پتروایران ضمن بازدید از واحد‌های ستادی گروه شرکت‌های توسعه پتروایران در جریان فعالیت‌های همکاران قرار گرفت و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

در جریان این دیدار، سرپرست شرکت توسعه پتروایران با تمامی افراد در واحد‌های مختلف به صورت چهره به چهره و بسیار صمیمی به گفتگو پرداخت و از نوع فعالیت، مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها مطلع شد و روش‌های رفع مشکلات را به سایر مدیران یادآور شد.

مهرشاد روند دیدار با کارکنان در ساختمان مرکزی گروه شرکت‌های توسعه پتروایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دیدار با شما کارکنان پرتلاش در واحد‌های مختلف موجب افزایش و توان کاری برای مدیران این مجموعه‌ی بزرگ خواهد بود.

وی در دیدار با کارکنان شاغل در قسمت‌های مختلف بیان کرد: کارکنان ستادی همراه و همگام با مدیران در اثر بخشی برنامه‌های شرکت نقش بسیار مؤثری دارند که به‌طور یقین پیشبرد اهداف و برنامه‌های گروه شرکت‌های توسعه پتروایران با اخلاق شایسته، همراهی، همکاری و همدلی موثر و مستمر مدیران و کارکنان محقق خواهد شد.

سرپرست شرکت توسعه پتروایران افزود: بررسی دقیق و پیاده‌سازی منظم فعالیت‌ها از سوی شما موجب می‌شود سیستم در ادامه‌ی کار بدون هیچگونه نقص و ایرادی به سمت پویایی و سالم بودن حرکت کند.

وی در ادامه این بازدید که به صورت سرزده در بین کارکنان واحد‌های مختلف حاضر شد، عنوان کرد: منابع انسانی مهمترین دارایی هر شرکتی است بنابراین حمایت مالی از کارکنان، افزایش حق جذب، واریز‌های بن‌های معوقه، افزایش سقف اضافه کار، بخشی از نگاه مدیریت به جایگاه والای نیروی انسانی از اهم فعالیت‌های در دست اقدام است.

در این بازدید ناصر مولایی، مشاور عالی مدیرعامل، رضا شیرین، مدیر منابع انسانی توسعه پتروایران، علی زارعی، مدیرعامل شرکت توسعه پتروایران کیش، علی رهنما، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل و برخی دیگر از مدیران گروه شرکت‌های توسعه پتروایران، منصور مهرشاد را همراهی کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.