بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
امضای موافقتنامه فی مابین پتروایران و شرکت ملی حفاری
شرکت توسعه پتروایران و شرکت ملی حفاری به منظور گسترش زمینه‌های همکاری با توجه به توان تخصصی، مدیریتی و اجرایی شان موافقتنامه همکاری امضا کردند. 
کد خبر : ۲۷۷۸۱۶

به گزارش بورس نیوز، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه نفت و گاز خوزستان، موافقتنامه همکاری فی مابین حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران به امضا رسید.

بر اساس این موافقتنامه، طرفین در ایجاد یک همکاری مشترک به منظور تامین و ارائه سرویس‌ها و خدمات جانبی حفاری در میادین تحت پوشش شرکت توسعه پتروایران به صورت فراخوان محور و هر زمان که مورد نیاز کارفرما باشد، توافق کردند. 

تمامی خدمات سیمان کاری، حفاری تعادلی، نمودارگیری سطحی، لایه آزمایی، H۲S، خدمات مهندسی، آزمایش چاه ها، اسید کاری و انگیزش چاه‌ها از جمله موارد مطرح شده در این موافقتنامه است. 

منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران در خصوص این توافقنامه اظهار کرد: در ۲ روز اول این نمایشگاه ۳ تفاهم نامه و یک موافقتنامه پر ثمر امضا کردیم که موافقتنامه امروز با شرکت ملی حفاری ایران در مقایسه با تفاهم نامه‌های قبلی بسیار پر اهمیت‌تر است. 

وی افزود: از خدمات شرکت ملی حفاری طی سالیان اخیر بسیار استفاده کرده ایم و در حال حاضر در بحث سرویس‌های خشکی و اجاره دکل، از خدمات و امکانات مجموعه شرکت ملی حفاری ایران به خوبی استفاده می‌کنیم. 

مهرشاد ادامه داد: براساس این توافقنامه‌ای که امروز به امضا رسید حدود ۱۴ سرویس حفاری که در حوزه حفاری‌های خشکی بسیار حایز اهمیت است استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران عنوان کرد: از مجموعه شرکت ملی نفت ایران درخواست کرده ایم که شرکت توسعه پتروایران در برنامه افزایش تولید این شرکت، بتواند سهم بشتری داشته باشد و سهم ۱۰۰ هزار بشکه‌ای به شرکت پترو ایران تعلق گیرد.

وی افزود: همچنین در بحث ناترازی گاز آماده ایم در پارس جنوبی کار حفاری در دریا را آغاز کنیم و تلاش خواهیم از امکانات ملی حفاری در این زمینه استفاده کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.