بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تفاهمی از جنس خدمت به جامعه فرهنگیان
تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و وزارت آموزش و پرورش با هدف گسترش تعاملات و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.
کد خبر : ۲۷۸۰۶۴

به گزارش بورس نیوز، ابوالفضل نجارزاده، مدیر عامل بانک در آئین امضای  این تفاهمنامه که با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش، عضو هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و دیگر مسئولان برگزار شد؛   امضای این تفاهمنامه را سرآغاز فصل نوینی از تعاملات بانک ملی ایران با وزارت آموزش و پرورش خواند.  

مدیر عامل بانک ملی ایران بزرگترین هدف امضای این تفاهمنامه را ارائه خدمات شایسته به این قشر خدوم و دلسوز دانست و  افزود:  با توجه به جایگاه والای فرهنگیان و نقش این بزرگواران در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان ایران، معتقدم فرهنگیان افراد انسان سازی هستد و بسیاری از دستاورد ها‌ی کشور حاصل تلاش نیروی انسانی است که توسط قشر زحمت کش معلمان تربیت یافته اند و این قشر از جامعه جایگاه و نقش اثر گذاری در آینده کشور دارند بانک ملی ایران نیز با کمال افتخار این آمادگی را دارد تا تمام خدمات در حوزه مالی و بانکی خود را در اختیار معلمان قرار دهد.  

در ادامه این مراسم  رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشحال هستیم که با بانک خوشنام و بلند آوازه‌ای مثل بانک ملی ایران از ابتدا  تاکنون همکاری داشته ایم؛ بانک ملی ایران شریک راهبردی آموزش و پرورش بوده است و اقدامات موثری را در راستای آموزش سواد مالی به دانش آموزان، تجهیز و نوسازی مدارس و ارائه خدمات به معلمان کشور انجام داده است.  

وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود افزود: این تفاهمنامه کم نظیر،   در راستای تقویت تفاهمنامه قبلی ما با این بانک و با هدف ارائه انواع خدمات گسترده به جامعه فرهنگیان کشور صورت گرفته است.   

گفتنی است در این مراسم حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب، محمدنور آزادی معاون بانکداری جامع، رضا رفیعا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، بهرام واقفی و سید مجتبی قدسی روسای ادارات کل بانکداری تجاری و روابط عمومی  نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.