بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
یازدهمین برنامه پویش دورهمی كاركنان ذوب آهن اصفهان
به منظور ترویج فرهنگ شور و نشاط و ارزش گذاری بیشتر به کارکنان یازدهمین برنامه پویش دورهمی کارکنان ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۸۱۶۰

به گزارش بورس نیوز، به منظور ترویج فرهنگ شور و نشاط و ارزش گذاری بیشتر به کارکنان یازدهمین برنامه پویش دورهمی کارکنان ذوب آهن اصفهان در میان استقبال پر شور تلاشگران و خانواده‌های محترمشان با حضور ۶۹ خانواده و در مجموع ۲۵۸ نفر در فرهنگسرای امام رضا (ع) سه شنبه ۳ بهمن ماه برگزار شد.

سالار فرامرزی، روانشناس و استاد دانشگاه اصفهان، ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر به شرکت کنندگان این مراسم گفت: شادی، نشاط، همدلی و نوع دوستی از عواملی است که باعث خوشبختی است و خانواده‌ای خوشبخت است که به سنت‌ها نیز پایبند باشد، یکی از مفیدترین راه‌های ایجاد یک خانواده خوب برپایی سنت‌های خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه غم، خشم، تنفر و عصبانیت می‌تواند شادی را در فرد و خانواده از بین ببرد، افزود: احساس ارزشمندی باعث احترام متقابل، محبت، صداقت و اعتماد می‌گردد و همیشه سعی کنید از افرادی که انرژی منفی دارند دوری کنید تا انگیزه زندگی بیشتری پیدا کنید.

فرامرزی گفت: در بروز مشکلات در خانواده و محل کار همیشه با اندکی صبر و تفکر بهترین راه حل را پیدا کنید و از گرفتن تصمیمات عجولانه بپرهیزد.

در ادامه با تعدادی از شرکت کنندگان این جشن گفتگوی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

حمید رهنما جوشکار و برشکار انبار محصول مدیریت فروش با ۲۵ سال سابقه گفت: برنامه دورهمی بسیار شاد و مفرح بود و از اینکه این برنامه برای ذوب آهنی‌ها ترتیب داده شده بود خوشحالیم. امشب لحظات شاد و مفرحی را در برنامه دورهمی در کنار خانواده سپری نمودیم.
ابراهیم آقاجان انباردار مدیریت خدمات و امور رفاهی با ۲۴ سال سابقه گفت: برنامه‌های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست ساعت خوبی برای من و خانواده ام رقم بزند. این پویش یک ایده خوب برای ایجاد شادی و نشاط و انگیزه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است در صورت امکان برنامه‌های موسیقی را بیشتر نمایید.

علیرضا حمیدپور جوشکار و برشکار مدیریت کوره بلند با ۱۵ سال سابقه گفت: پویش دورهمی برنامه‌های شاد و مفرحی دارد که می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد لذا به سایر کارکنان پیشنهاد میکنم که در آن شرکت کنند. در مجموع برنامه‌های متنوع و جالبی برای خانواده‌ها انجام شد که شایسته تقدیر است. بهتر است برنامه‌های دورهمی با مناسبت‌های مختلف در سال برگزار شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.