بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کام سهام‌داران شرکت پارس فولاد سبزوار شیرین شد؛

تقسیم سود ۹۴۳۳ ریالی در مجمع "فسبزوار" 

تقسیم سود ۹۴۳۳ ریالی در مجمع
مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فولاد سبزوار با حضور بیش از ۷۸ درصد از سهام‌داران، امروز برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۸۵۱۹

بورس‌نیوز:

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فولاد سبزوار با حضور بیش از ۷۸ درصد از سهام‌داران در مرکز همایش‌های بین المللی نیایش برگزار شد.

در گزارش عملکرد شرکت پارس فولاد سبزوار، عنوان شد: پارس فولاد سبزوار بالغ بر ۴۸ هزار تن بریکت سبز تولید می‌کند؛ همچنین واحد احیا مستقیم آهن اسفنجی این کارخانه حدود ۸۰۰ هزار تن ظرفیت دارد. با ایجاد واحد سولفور سازی کارخانه به نحو قابل‌توجهی افزایش محصول و کیفیت آن ارتقا پیدا می‌کند. تصفیه‌خانه صنعتی فسبزوار قادر است ساعتی ۱۹۵ مترمکعب آب را تصفیه کند و تقریباً ۹۰درصد آب مصرفی کارخانه به چرخه تولید برمی‌گردد.

تقسیم سود ۹۴۳۳ ریالی در مجمع

اجرای خط تصفیه خانه بهداشتی در دستور کار است و در حال مذاکره برای خرید پساب یکی از شهرستان‌های اطراف هستیم که به کارخانه منتقل کنیم. تصفیه‌خانه صنعتی و بهداشتی تمام نیاز آبی کارخانه را برطرف می‌کند. یکی از پروژه‌های در دستور کار شرکت، پروژه واحد سولفورزدایی واحد احیا است که با این پروژه عمر کاتالیست‌های کارخانه بیشتر می‌شود و طبیعتاً بر افزایش میزان و کیفیت محصول هم تأثیرگذار است. 

در سال ۱۴۰۲ ترکیبی از بریکت سرد تولید کردیم که متقاضی زیادی برای فروش داشت و این موضوع یکی از دلایل سودآوری سال مالی بعدی شرکت هم خواهد بود. ۱۱درصد سهم عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا متعلق به شرکت پارس فولاد سبزوار است.

پارس فولاد سبزوار به سمت صنعت سبز حرکت می‌کند و تا به این لحظه از پوشش سبز خوبی برخوردار است. پساب یکی از شهر‌های هم‌جوار خریداری شده و در ادامه نیز تصفیه و مصرف خواهد شد.

در نهایت این مجمع با تصویب صورت‌های مالی، انتخاب روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم ۹۴۳۳ ریالی سود به‌عنوان سود تقسیمی به پایان رسید.

تقسیم سود ۹۴۳۳ ریالی در مجمع

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.