بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
بیمه ملت رقم زد؛

"ملت" بر مدار درآمدزایی!

شرکت بیمه ملت در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۴۰۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۱۰۰

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه ملت با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۷ هزار و ۸۸۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست همچنان روند خوب درآمدزایی خود را حفظ کند.

شرکت بیمه ملت در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۴۰۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در یازدهمین ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افت را نسبت به ماه گذشته و ۴۱ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه ملت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

"ملت" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در بهمن‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۱۱۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۲۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "ملت" در این دوره در بخش «زندگی - اندوخته دار» با مبلغ ۴۵ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۱ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه ملت در بهمن‌ماه سال جاری حدود ۳۱۹ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، تقریباً میزان خسارت پرداختی ۱۴۵ میلیارد تومان بیشتر شده است. "ملت" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «ثالث - اجباری» با مبلغی بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۶ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر