بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
نگاهی به سبد پیشنهادی سبدگردان هدف
شرکت سبدگردان هدف، سبد پیشنهادی خود را در ۳ بازه زمانی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند مدت اعلام کرد که نام شرکت‌ها در آن اعلام شده است.
کد خبر : ۲۷۹۱۲۵

بورس‌نیوز:

سبد پیشنهادی سبدگردان هدف به ۳ دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می‌شود که در این دسته بندی نام ۶ شرکت به چشم می‌خورد. 

سبدگردان هدف در کوتاه‌مدت نام ۲ شرکت را اعلام کرده و به هر کدام ۱۵ درصد از وزن پرتفوی را اختصاص داده است. در دسته بندی میان مدت نام ۲ نماد دیگر و در آخرین دسته‌بندی نیز سبدگردان هدف به بازه زمانی بلندمدت پرداخته است که در این گروه نیز نام ۲ شرکت با وزن‌های مختلف گنجانده شده‌اند.

نگاهی به سبد پیشنهادی سبدگردان هدف

در دسته بندی بازه زمانی کوتاه مدت نماد‌های دی و وکادو حضور دارند. دلیل حضور نماد "دی" در این هفته مزایده نیرگاه دماوند با شرایط متفاوت، مزایده کوهستان پارک شادی، عزم جدی برای خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، شناسایی سود ۳.۷ همت است و همچنین دلیل حضور وکادو نیز اصلاح قابل توجه، NAV پایین سهم، احتمال ارتقا به بازار بالاتر بوده است.

در دسته بندی میان مدت نیز صندوق صبای هدف و پترول حاضر هستند که پتانسیل هر یک به ترتیب کنترل ریسک پرتفوی، سود تکرارشونده ماهانه و پتانسیل سود آوری بالا و فروش بخشی شرکت‌های زیر مجموعهبوده است.

در دسته بندی بلند مدت سبدپیشنهادی سبدگردان هدف شرکت‌های غچین و وبملت حضور داشتند که دلیل حضور آن‌ها بر پتانسیل سودآوری بالا و پتانسیل سودآوری بالا، وضعیت دارایی ارزی مطلوب بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بانک سامان برای شما یادآور چیست
"بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم برای خود امکانات درست می‌کنند"

بانک سامان برای شما یادآور چیست

ضعف تحلیل تخصصی در بازار سرمایه
محمدرضا برگی مدیر تحلیل سبد گردان هدف؛

ضعف تحلیل تخصصی در بازار سرمایه

ارسال نظر