بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
جلسه هم اندیشی دستگاه های مجوز دهنده با اموال تملیکی برگزار شد
جلسه هم اندیشی دستگاه‌های مجوز دهنده مرتبط با اموال تملیکی با حضور معاون قضایی دادستان کشور و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مسئولان قضایی و دارایی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۹۲۰۲

به گزارش بورس نیوز، جلسه هم اندیشی دستگاه‌های مجوز دهنده مرتبط با اموال تملیکی با حضور جمادی معاون قضایی دادستان کشور و اجتهادی مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مسئولان قضایی و دارایی استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دادستان، مسئولان قضایی و همچنین مدیران کل دستگاه‌های مجوز دهنده استان بوشهر و به منظور بررسی برخی موارد و موانع موجود جهت تسریع روند تعیین تکلیف کالا‌های سریع الفساد و همچنین جلوگیری از فساد، رسوب و تضییع بیت المال برگزار شد با هم اندیشی بین مسئولان و راه حل‌های ارائه شده، تصمیمات لازم صادر شد.

سید علی عسکری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن قدردانی از توجه مسئولان قضایی و مجوز دهنده استان، مدیرعامل سازمان و همچنین معاون قضایی دادستان کشور، موفقیت‌های اخیر اموال تملیکی استان بوشهر را مرهون همکاری و همراهی دستگاه‌هایی از جمله اداره کل استاندارد، غذا و دارو، علوم پزشکی، تعزیرات و همچنین مسئولان قضایی استان بوشهر دانست و از همه دستگاه‌های مرتبط با اموال تملیکی تشکر کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.