به گزارش بورس نیوز، علی بنیادی نائینی که در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی سخن میگفت با اشاره به سخت بودن رقابت در جهان آینده، افزود: در فضای کسب و کار آتی، اگر رهبر نباشیم یا خوب تقلید نکنیم، یعنی منفعل هستیم و این به معنای از دست دادن سهم بازار و رفتن به سوی فروپاشی خواهد بود.
وی اظهار کرد: از این رو برنامه ریزی بر پایه مطالعات جامعه شناختی و رفتارشناسی مشتریان بسیار حائز اهمیت است. بنیادی بر ضرورت محور بودن مشتریان در تمامی کسب و کارها از جمله صنعت بیمه تاکید کرد و توجه به تفاوت نسلها و تغییر ذائقهی آنها را ضروری دانست.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت آموزش و یادگیری افزود: امروزه شرکتها و سازمانهایی موفق خواهند بود که به دانستههای دیروز بسنده نکنند چرا که دانشهای پیشین، بر اساس مطالعه و رصد مشتریان نسلهای قبلی استوار بوده است.
وی اظهار کرد: این بدین معنا است که با توجه به تفاوت نسلهای فعلی و تغییراتی که در ذائقهی مشتریان فعلی پدید آمده، باید اطلاعات و دیتاهای خود را به روز کنیم. معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: مشتریان امروز، نحوه خرید بیمهنامه به روشهای سنتی را نمیپسندند و تمایل دارند از طریق فنآوریهای روز و اپلیکیشنها، فرآیندهای بیمهای خود را انجام دهند و این، به معنای لزوم سرعتبخشی و آسانسازی در صنعت بیمه است.
بنیادی ضرورت توجه به نقش زمان را یادآور شد و ادامه داد: سازمانها به ویژه بنگاههای اقتصادی خدمترسان، میبایست امر آینده پژوهشی را مدنظر و توجه قرار داده و با پیشبینی تکنولوژی و سلیقه مشتریان در پنج سال آینده، آن را به الگویی برای کسب و کار خود تبدیل کرده و فرآیندهای اجرایی آنرا پیشبینی کنند.
در همایش دو روزه مدیران بیمه دی با عنوان "جهش فروش و یکپارچگی سامانی" دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد. در روز اول این همایش، دکتر حمیدرضا صفی خانی رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی، قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس، دکتر استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند. امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت و در دومین روز این اجلاس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز سخنرانی خواهد داشت.