بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
با حضور کارشناسان و خبرنگاران

مرکز پردازش شاپ ام. آی تی افتتاح شد

مرکز پردازش شاپ ام. آی تی افتتاح شد
مرکز پردازش شاپ ام. آی تی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه‌های اقتصادی و کسب و کار‌ها و خبرنگاران به دعوت مدیریت و بنیانگذاری این مجموعه آقای محمد آیتی رونمایی شد.
کد خبر : ۲۸۰۶۳۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام. آی تی ۸ سخنران به معرفی بخش‌های مختلف پرداختند که سخنرانان عبارت بودند از آقای هانی سامری مشاور مدیرعامل شاپ ام. آی تی، آقای ایمان صادقی مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش، آقای آزمارت علی تنها از پاکستان و شریک تجاری این مجموعه، آقای مهدی شجری از اینفلونس‌های مطرح کشور، آقای هامون مهدیخانی بنیانگذار شبکه پرداخت تی پول، آقای صالح طباطبایی مدیر محصول، خانم سپیده نصیری مدیر مارکتینگ شرکت، آقای مرتضی شاهرخی مدیر منطقه کریتیو که به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ابتدای مراسم آقای هانی سامری مشاور مدیرعامل شاپ ام. آی تی گفت: این مجموعه حدود ۶ سال است که در زمینه آنلاین فعالیت می‌کند و هدف بر این است که کار‌های نو انجام داده و در زمین فروش آنلاین طرح جدید ایجاد کرده و ساده‌سازی کنیم. این مجموعه با هوش مصنوعی و نیرو‌های جوان کار را انجام خواهد داد.

سامری ادامه داد: این شرکت سال ۸۹ شروع به کار کرده است و در سال ۹۱ خدمات پس از فروش را اضافه نموده و بخش قطعات را نیز سال ۹۳ به شرکت افزوده است همچنین فروشگاه آنلاین مجموعه در سال ۹۶ شروع به کار کرده است البته‌ای نماد ما ۷ سال سابقه دارد و شعار ما بی‌واسطه خرید کن می‌باشد.

در ادامه مراسم آقای ایمان صادقی مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت گفت: ما اخیرا ام. آی تی سرویس و گارانتی ری برندینگ داشتیم البته در این مجموعه نیز همانند بقیه گارانتی‌ها به روال معمول موضوع گارانتی پیش می‌رود. ولی وجه تمایزی نسبت به بقیه داریم باید ذکر کنم در سال ۹۹ که گارانتی را تحویل مدیریت خدمات پس از فروش دادیم طی جلساتی ایده‌هایی ایجاد شد که ری برندینگ را انجام دادیم و وجه تمایز ایجاد کردیم و خدماتی را بدهیم که دیگر گارانتی‌ها نمی‌دهند تصمیم گرفتیم مرکز اسمبلینگ حرفه‌ای را انجام دهیم که خروجی خوبی داد و حتی به عنوان سمبل، تلفیق هنر و تکنولوژی تابلوی هنری از مادربرد ساختیم و رونمایی کردیم.

در ادامه مراسم آقای آزمارت علی تنها از پاکستان و شریک تجاری مجموعه گفت: در ابتدا از آقای محمد آیتی مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه شاپ ام. آی تی تشکر می‌کنم و به تیم ام آی تی تبریک می‌گویم برای موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اند.
آزمارت علی تنها مدیرعامل شرکت نویستد ادامه داد: ما کاملاً به ارائه محصولات با کیفیت علاقمند و متعهد هستیم که بخشی از خریداران ما گیمر‌ها هستند که از خریدشان معمولاً بسیار راضی می‌باشند.
وی افزود: ما از کسانی که ایده را به واقعیت تبدیل می‌کنند تشکر می‌کنیم. اعتقاد آقای آیتی و تیم آن‌ها باعث پیشرفت آن‌ها شده و آینده را درخشانی رقم خواهند زد. وی در ادامه به معرفی شرکت و محصولات با کیفیت آن و حضور در بازار‌های جهانی پرداخت.

در ادامه آقای مهدی شجری اینفلوئنس حوزه فناوری گفت: موضوع موبایل دیشن که ما آن را سال ۹۳ شروع کردیم و تقریباً ۲ میلیون فالوور دارد بسیار مهم است همچنین ما در سایت هم فعالیت گسترده‌ای داریم مخاطبان ما نسل‌های مختلف کشور هستند. طی بررسی که به عمل آمده حدود ۸ درصد از مخاطبین ما کاسبان بازار می‌باشند و بیزینس‌ها هستند و سعی کردیم بیزینس‌ها را به کاسب‌های بازار وصل کنیم و اتصال کاسب‌ها به بیزینس‌ها می‌توان از کار‌های مهمی باشد که ما این مسیر را ساده سازی کرده‌ایم. یکی دیگر از موارد این است که افراد قبل از خرید ویدیو محصول را می‌بینند و ما سعی کردیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم تا آدم‌ها مطمئن شوند چی بخرند و از کجا بخرند و ما سعی کردیم به عنوان یک رسانه به بازار بیاییم و برای همین موبایل دیشن را ایجاد کردیم که فلسفه آن این است که برند‌های مطرح دنیا را به کمک قدرت رسانه‌ای که داریم بتوانیم محصولات آن‌ها را معرفی کرده و البته قبل از آن محصولات مناسب آن را انتخاب کرده به بازار ایران معرفی کنیم. البته این کار با نظارت دقیق و واردات فروش آن توسط ما انجام می‌شود و دوم اینکه تاکید بر اصالت کالا جز کار‌های مجموعه ما است.

در ادامه مراسم آقای هامون مهدیخانی بنیانگذار شبکه پرداخت تی پول و شبکه پرداخت یکپارچه ریمیت گفت: از سال ۹۷ شبکه پرداخت تی پول فعالیت خود را شروع کرده است و در این مدت دستاورد‌ها و سرویس‌های زیادی داشته‌ایم.

در ادامه مراسم خانم سپیده نصیری مدیر مارکتینگ گفت: دو برنامه مهم در سال ۱۴۰۳ داریم یکی زنجیره تامین است که به صورت کلی و عمومی محصول را از خارج تهیه و در فروشگاه‌ها قرار می‌دهیم، ولی در این حالت خواب پول بالاست و از مصرف کننده نیز، چون نیازسنجی صورت نگرفته است مناسب نمی‌باشد؛ بنابراین ما از سمت خریدار شروع می‌کنیم نیازسنجی درست صورت می‌گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی دیتا‌ها را آنالیز کرده و پیشنهاد خوبی برای تامین کننده ارائه می‌دهیم؛ و در برنامه‌های بعدی بتوانیم وارد کاربران خانگی شده و به عنوان برند محبوب بین آن‌ها شناخته شویم.

در ادامه مراسم مرتضی شاهرخی مدیر منطقه برند کریتیو گفت: برند کریتیو یکی از قدیمی‌ترین برند‌ها بوده و حدود ۳۰ سال در ایران سابقه دارد این برند یکی از تاثیرگذارترین‌ها در زمینه آی تی بوده و در حوزه صدا فعالیت دارد. سهم فروش ۵۱ درصدی در قاره آسیا و ۲۸.۵ درصدی در اروپا را دارد.

شرکت ام آی تی به عنوان نمایندگی و پشتیبانی کریتیو در ایران کار می‌کند. ما همیشه سعی کردیم نوآوری داشته باشیم و اصلی‌ترین آن‌ها تکنولوژی سوپر ایکس فای است که تفکیک صدا را دارد وی در ادامه به معرفی محصولات ارائه شده و مزایای آن‌ها پرداخت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.