بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
در آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی " تفاهم نامه توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنایع پالایشی "؛ بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.
کد خبر : ۲۸۰۷۱۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان، در مراسمی که روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور دکتر سلطانعلی زاده دستیار معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس اوجی وزیر نفت و امین دهقان مدیر عامل شرکت نفت سپاهان و تعدادی از مدیران ارشد این وزارت خانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی برگزار شد، تفاهم نامه توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنایع پالایشی، بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

فراهم ساختن بستر همکاری متقابل به منظور هم افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین در حوزه‌های توسعه، بهره برداری و سرمایه گذاری در صنایع پالایشی به منظور رفع نیاز‌های فناورانه و صنعتی ارزبر گلوگاهی و استراتژیک نفت سپاهان با تعریف مگاپروژه‌های دانش بنیان و کنسرسیوم‌های تخصصی  دانش بنیان، در قالب قرارداد‌های همکاری از جمله اهداف این تفاهم نامه است. این تفاهم نامه در مدت چهار سال اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.