بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
رونمایی از دو محصول بومی همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴
دو محصول بومی همراه اول در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس رونمایی شد.
کد خبر : ۲۸۰۷۵۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۴) با حمایت و مشارکت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از سه‌شنبه ۱۸ تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

همراه اول در بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور که سرمایه گذاران، تصمیم گیران و رهبران فناوری و نوآوری منطقه در آن شرکت داشتند و با حضور مسوولانی نظیر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمدصادق خیاطیان رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سیدمهدی فرحی قائم‌مقام بازرگانی وزارت صمت و محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور همراه بود، از دو محصول مودم ۵G بومی و فناوری SD-WAN بومی رونمایی کرد.

در راستای گسترش زیرساخت‌های شبکه ۵G همراه اول، توسعه مودم ۵G بومی به عنوان یکی از پرکاربردترین نقاط انتهایی ارائه سرویس FWA در دستور کار مرکز تحقیق و توسعه قرار گرفت. 

در این راستا و در مرحله اول، طراحی و ساخت نیمه انبوه این محصول به سرانجام رسید.

راهکار SD-WAN به عنوان نسل نوین مدیریت سرویس شبکه‌های گسترده، با رفع مشکلات و محدودیت‌های شبکه‌های مرسوم، ضمن ارتقاء پایداری و تاب آوری شبکه WAN در سازمان‌های دارای شعب پراکنده، امکان راه اندازی سرویس‌های جدید، مدیریت متمرکز، امن و بهینه ارتباط میان مراکز و شعبه‌ها در نقاط جغرافیایی مختلف را فراهم می‌کند.

گفتنی است این دو محصول در واحد مدیریت سامانه‌ها و تجهیزات شبکه مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و توانمند داخلی، طراحی و پیاده سازی شده اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.