بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
پگاه، اکسپو ۲۰۲۴ را پرقدرت آغاز کرد
روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسمی با حضور ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در سالن اجلاس سران، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) افتتاح شد.
کد خبر : ۲۸۰۸۲۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، صنایع شیر ایران (پگاه) با حضور پر رنگ و پرتوان در این نمایشگاه، میزبان مقامات و بسیاری از بازرگانان کشور‌های متعددی از آفریقا، آسیا و اوراسیا بود. پگاه با رویکرد هفتاد سالگی و توسعه بازار در عرصه بین المللی وارد اکسپو ۲۰۲۴ تهران شد و مذاکرات جدی در سطوح دولتی و خصوصی را طوری آغاز کرد که بر اساس پایش تصویری، در گروه محصولی صنایع غذایی، پر بازدیدترین غرفه به حساب می‌آمد.

ماهینداناندا آلوتاگاماگه وزیر کشاورزی کشور سریلانکا و سید محمد موسوی معاون وزیر صمت ایران مهمان ویژه پگاه بودند و با مدیران ارشد حوزه تولید، صادرات و بازرگانی صنایع شیر ایران به طور جدی مذاکره کردند.

گفتنی است رؤسای اتاق بازرگانی استان‌های کشور و فعالان بازار جهانی از کشور‌های پاکستان، عمان، سوریه، هند، عراق، آفریقای جنوبی، کویت و چندین بازرگان دیگر مهمان از اقصی نقاط دنیا به میزبانی پگاه با مدیران صادرات شرکت‌های تابعه و حوزه بازرگانی صنایع شیر. ایران ملاقات رو در رو و طولانی را داشتند. همچنین امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳و در حاشیه این نمایشگاه، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در پنل تخصصی مذاکرات B to B شرکت کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.