بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
تقدیر مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از مدیر منابع انسانی پتروشیمی اروند؛

«محمدرضا بهمئی» مدیر منابع انسانی تلاشگر هلدینگ خلیج فارس شد

«محمدرضا بهمئی» مدیر منابع انسانی تلاشگر هلدینگ خلیج فارس شد
در همایشی که مناسبت روز ملی منابع انسانی برگزار شد، «محمدرضا بهمئی» مدیر منابع انسانی پتروشیمی اروند به عنوان مدیر منابع انسانی تلاشگر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزیده و معرفی شد .
کد خبر : ۲۸۰۸۷۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مراسم بزرگداشت روز ملی منابع انسانی با حضور داریوش شمس مدیر سرمایه انسانی گروه، روسای منابع انسانی ستادی و مدیران منابع انسانی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در محل ستاد مرکزی هلدینگ خلیج فارس برگزار شد .

در این مراسم، مدیر منابع انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تشریح برنامه‌های در دست اقدام در راستای اهداف و راهبردهای کلان شرکت و تعالی منابع انسانی، نوآوری وتحول در آینده شرکت‌ها را حائز اهمیت دانست و لزوم هماهنگی و تلاش کلیه مدیران منابع انسانی گروه را یادآور شد .

در پایان این مراسم؛ «محمدرضا بهمئی» مدیر منابع انسانی پتروشیمی اروند نیز به عنوان مدیر منابع انسانی تلاشگر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس معرفی و با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفت .

در لوح اهدایی از سوی مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خطاب به محمدرضا بهمئی آمده است :

 

جناب آقای آقای بهمئی 

مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی اروند 

با اهدا سلام و تحیات الهی 

سرافرازی و پیشرفت ایران اسلامی مرهون مدیرانی‌ست که با تلاش صادقانه، خالصانه و خلاقانه خود در راستای اعتلای میهن خویش تلاش نموده و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ می‌پندارند .

 

بی‌شک انسان‌های شایسته ای که اصل خدمت را نه به عنوان وظیفه بلکه به عنوان فرضیه الهی تلقی می‌کنند، نه تنها در وجدان جامعه بلکه در پیشگاه قادر متعال همواره سربلندند .

اینجانب بدینوسیله از جنابعالی که با تلاش ارزنده خود به عنوان «مدیر منابع انسانی تلاشگر» در حوزه منابع انسانی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های کلان مجموعه مجدانه اهتمام ورزیده‌اید، تقدیر و تجلیل نموده و امیدوارم با هم افزایی و هم اندیشی، حسن عمل و دقت نظر در جهت استمرار این روند، موید و منصور باشید .

داریوش شمس_ مدیر سرمایه انسانی گروه 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر