بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
خسروی مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام مطرح کرد؛

تحقق نزدیک به صد در صد سود خالص در سال ۱۴۰۲

تحقق نزدیک به صد در صد سود خالص در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام گفت: در بحث درآمد‌های عملیاتی به بالغ بر ۹۶ درصد پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۲ دست یافتیم و همینطور در سود خالصی که پیش‌بینی می‌شده است نزدیک به صددرصد سود خالص را در سال ۱۴۰۲ محقق کردیم
کد خبر : ۲۸۱۰۴۳

به گزارش بورس‌نیوز، داوود خسروی مدیرعامل شرکت گوهرفام در توضیح گزارش مالی این شرکت، مطرح کرد: درعملکرد مالی به سود ناخالص ۲۴۰ میلیارد تومان رسیدیم و در نهایت سود خالص ۱۵۷ میلیارد را محقق کردیم. در مقایسه با عملکرد سال ۱۴۰۱ از نظر بودجه و بحث‌های موجود نسبت به فروش، تحقق محصول، تحقق تناژ و فروش محصول و سود حاصل از آن گزارش کاملی ارائه شده است.


وی افزود: در بحث درآمد‌های عملیاتی به بالغ بر ۹۶ درصد پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۲ دست یافتیم و همینطور در سود خالصی که پیش‌بینی می‌شده است نزدیک به صددرصد سود خالص را در سال ۱۴۰۲ محقق کردیم.


خسروی گفت: نکته حائز اهمیت این است که بنا داریم بر اساس صورت وضعیت مالی در سال ۱۴۰۳، با بهره‌گیری بیشتر از تسهیلات بانکی، بتوانیم تامین مواد اولیه بیشتری داشته باشیم تا به برنامه تولیدمان دست یابیم. به دلیل وضع اقتصادی موجود در کشور استفاده از تسهیلات مالی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.


وی اشاره کرد: از اهداف و برنامه‌ها برای مجموعه گوهرفام که امید است بتوانیم آن را با همکاری همه همکاران صدیق و فعال مجموعه و همینطور حمایت شرکت سرمایه گذاری سلیم پیش ببریم، می‌توان به استقرار استاندارد آی تی اف اشاره کرد که از اواخر سال گذشته آغاز شده و فاز اول آن نیز اجرا شده است و در یک تا دو ماه آینده این استقرار به‌طور کامل انجام شده و موفق به اخذ این گواهینامه خواهیم شد.


خسروی ادامه داد: در بحث توسعه محل کارخانه که ۲ یا ۳ سال است مطرح شده، اگر بخواهیم افزایش تولید قابل توجه و تنوع محصول داشته باشیم، ممکن است فضای فعلی کارخانه برای تناژ بالاتر از ۷ یا ۸ هزار تن در سال جوابگو نباشد. به همین دلیل در مرحله مطالعه طرح توجیهی برای توسعه کارخانه هستیم.


وی عنوان کرد: در بحث صادرات برنامه‌های خوبی داریم که آن‌ها را شروع کرده‌ایم و در دو تا سه کشور همسایه و منطقه در نمایشگاه صادراتی حضور فعال پیدا می‌کنیم تا بتوانیم شرایط خوبی را برای صادرات رقم بزنیم و طبیعتا از ارز ناشی از آن برای واردات مواد اولیه استفاده کنیم.


خسروی بیان کرد: یک تا دو برنامه توسعه محصولی آغاز شده است که یکی از آن‌ها توسعه محصول آستر‌ای دی است که مورد مصرف خودروسازی قرار می‌گیرد و تحقق یا توسعه این محصول در گوهرفام و عدد تولید و درآمد حاصل از آن شرایط متفاوتی را به ارمغان آورد. این پروژه حدود یک سال طول خواهد کشید و امیدواریم تا پیش از پایان سال جاری عملیاتی شود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر