بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
مروری بر عملکرد شرکت تأمین سرمایه کیمیا در اردیبهشت‌ماه؛

"تکیمیا" با سود ۷۱ میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های خود بر ریل رشد

جمع سرمایه‌‍گذاری‌های شرکت تأمین سرمایه کیمیا نیز در این دوره دوماهه برابر با ۱۱۶ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان رشد داشته است.
کد خبر : ۲۸۱۲۰۸
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

بورس نیوز:
شرکت تأمین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۸۶۰ میلیاردتومانی در آخرین گزارش عملکرد منتهی اردیبهشت‌ماه سال جاری خود از رشد ۵۸ درصدی در سود سرمایه‌گذاری‌های خود نسبت به فروردین‌ماه خبر داد.

"تکیمیا" در این ماه با کسب سود سرمایه‌گذاری‌های خود به مبلغ ۷۱ میلیارد تومان، بر ریل رشد قرار گرفته است. 
جمع سرمایه‌‍گذاری‌های شرکت تأمین سرمایه کیمیا نیز در این دوره دوماهه برابر با ۱۱۶ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان رشد داشته است.

عمده محل سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های "تکیمیا" از بخش مربوط به «درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوق ها» به میزان ۳۹ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان بوده است. 
در جایگاه دوم سرمایه‌گذاری‌های "تکیمیا" در در اوراق بدهی قرار دارد که ۳۱ میلیارد تومان نیز از این محل درآمد سرمایه‌گذاری حاصل شده است.


درآمد حاصل از ارائه خدمات در این ماه نیز برابر با ۱۱ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان بوده است که بخش مربوط به «درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری» با ۵۳ درصد؛ بیشترین سهم در درآمدزایی از این محل داشته است.

در جایگاه دوم درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات، بخش «درآمد حاصل از بازاریابی» قرار گرفته است که از این محل بیش از ۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.