بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
رشد ۵ درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به فروردین‌ماه؛

درآمد ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان "همراه" از سرویس‌های ارتباطی

درآمد ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان
بیشترین درآمدی که "همراه" در اردیبهشت‌ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین» با ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان بود که این بخش شامل درآمد سرویس‌های ارتباطی شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت، پیامک انبوه بوده است.
کد خبر : ۲۸۱۲۱۷
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

بورس‌نیوز:
شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۲۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۵ هزار و ۶۴۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های کارکرد مشترکین، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل)، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر درآمد کسب کند.

درآمد ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در این ماه از خود بر جای گذاشت ۵ هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرده با رشد ۵ درصدی نسبت به فروردین‌ماه همراه بوده است. لازم به ذکر است این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشدی ۴۷ درصدی داشته است.

درآمد ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان

بیشترین درآمدی که "همراه" در اردیبهشت‌ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین» با ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان بود که این بخش شامل درآمد سرویس‌های ارتباطی شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت، پیامک انبوه بوده است. درآمدی که "همراه" از این بخش به دست آورد، ۹۳ درصد از درآمد را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین» در اختیار «درآمد استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه» با ۳۴۹ میلیارد تومان بود.

درآمد ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر