بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
در نوزدهمین روز خردادماه؛

دعوت از سهامداران "سیستم"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت همکاران سیستم با نماد "سیستم" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۳۴۲

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت همکاران سیستم، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک ۸، ساختمان شرکت همکاران سیستم، برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.


شایان ذکر است جهت سهولت و مشارکت حداکثری سهامداران محترم، از ظرفیت ایجاد شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی جهت حضور در مجمع عمومی و اعمال حق رای و طرح سوالات به صورت الکترونیکی استفاده شده است؛ لذا تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند با توجه به برگزاری مجمع به صورت الکترونیکی، در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و و ضمن اعلام حضور، در رای‌گیری نیز مشارکت کرده و یا سوالات خود را مطرح کنند. همچنین برای مشاهده بر خط مجمع عمومی به تارنمای https://www.systemgroup.net/stock مراجعه نمایند. ضمنا یادآور می‌شود ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام برای تمامی سهامداران محترم جهت مشارکت در مجمع عمومی و زمان رای گیری الزامی است. برگزار کننده و فراهم کننده زیرساخت الکترونیکی، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.