بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
در هشتمین دوره اجلاس با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار؛

لوح و تندیس زرین رضایت مشتری در دستان پتروشیمی شیراز

لوح و تندیس زرین رضایت مشتری در دستان پتروشیمی شیراز
گامی دیگر در جهت ارتقای سطح رضایت مشتریان با دریافت لوح و تندیس زرین توسط پتروشیمی شیراز در هشتمین دوره اجلاس با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار.
کد خبر : ۲۸۱۳۹۴
نویسنده :
مینا علیزاده

لوح و تندیس زرین رضایت مشتری در دستان پتروشیمی شیراز/11 خرداد ساعت 19 منتشر شود

به گزارش بورس نیوز، درخشش پتروشیمی شیراز در تارک هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری بار دیگر مهر تاییدی بر تعهد این شرکت به مشتری‌مداری و جایگاه برتر آن در میان صنایع کشور بود.

این شرکت در هشتمین دوره این اجلاس که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار برگزار شد، موفق به دریافت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری گردید.

دعوتی مدیر امور قرارداد‌ها و پیمان‌ها شرکت در این اجلاس به نمایندگی از مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

حیدرنیا در پیامی ضمن تبریک دریافت این افتخار، بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: “در پتروشیمی شیراز، همواره رضایت و خشنودی مشتریان در صدر اولویت‌هایمان قرار داشته و تمام تلاشمان بر آن است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نیاز‌ها و انتظارات ایشان را به بهترین نحو برآورده سازیم. ” وی در ادامه افزود: “دریافت این لوح و تندیس ارزشمند، حاصل تلاش و تعهد بی‌وقفه تمامی کارکنان خدوم این شرکت در راستای تحقق اهداف مشتری‌مداری است و ما را در مسیر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانمان مصمم‌تر خواهد کرد. ”

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شخصیت‌های برجسته‌ای همچون قاضی‌زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، حجت‌الاسلام صادقی معاون قوه قضاییه، سعید محمد معاون سابق ریاست جمهوری در سازمان مناطق آزاد،قوامی از مجلس، آقای سیاهکلی رئیس اجلاس از کمیسیون صنعت و جمعی از دانشگاهیان در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس ضمن تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار، از تلاش‌های فعالان عرصه صنعت و تجارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ مشتری‌مداری قدردانی گردید.

این رویداد مهم بار دیگر نشان داد که پتروشیمی شیراز با اتکا به تعهد و نوآوری، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان مشتری‌مداری در ایران حفظ کرده و همواره در مسیر ارتقای سطح رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر