بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
برگزاری مجمع عادی سالیانه کارگزاری صبا تأمین
مجمع عمومی عادی سالیانه کارگزاری صبا تأمین با حضور ۱۰۰ درصدی سهام‌داران برگزار شد و در آن صورت‌های مالی و تقسیم سود حداکثری از میزان سود قابل تقسیم در میان سهام‌داران به تصویب رسید.
کد خبر : ۲۸۱۵۳۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، جلسه مجمع عادی سالیانه شرکت کارگزاری صبا تأمین، روز دوشنبه ۷ خردادماه با حضور ۱۰۰ درصد سهام‌داران در محل سالن اجتماعات گروه مالی صبا تأمین برگزار شد.

در ابتدای این نشست بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت کارگزاری صبا تأمین، محمدحسن حبیبی، مدیرعامل شرکت کارگزاری صبا تأمین به ارائه گزارش فعالیت این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: کارگزاری صبا تأمین در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه نخست “مشاور پذیرش” در بورس اوراق بهادار تهران شد. عرضه اولیه سهام شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران و گشایش نماد شرکت کنترل خوردگی تکین کو در بازار پایه فرابورس و داروسازی شهید قاضی در بازار دوم فرابورس ایران، پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین، سرمایه‌گذاری ساختمان نوین، شیر پاستوریزه پگاه تهران، شیر پاستوریزه پگاه زنجان، مجتمع صنعتی اسفراین، پتروشیمی شیمی بافت و انعقاد قرارداد مشاور پذیرش و عرضه با شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و بسته‌بندی پگاه بخشی از اقدامات انجام شده در این سال مالی بوده است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری صبا تأمین در ادامه از پیاده‌سازی باشگاه مشریان کارگزاری صبا خبر داد و افزود: شرکت در ۳ نمایشگاه تخصصی با هدف جذب مشتریان داخلی و خارجی، جذب مشتریان برون گروهی در حوزه کالا و انرژی و جذب دو تأمین سرمایه از دیگر اقدامات شاخص انجام شده در کارگزاری صبا تأمین بوده است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.