بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
درآمد تجمیعی این شرکت معدنی در ۲ ماه گذشته بالغ‌بر ۹ هزار و ۲۰ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.
کد خبر : ۲۸۱۵۴۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردیبهشت ماه سال جاری برابر با یک میلیون و ۳۹۷ هزار تن اعلام شد که فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی رقم خورد، مقدار فروش محصولاتی که در ۲ ماه گذشته به فروش رسید برابر با ۲ میلیون و ۷۷۷ هزار تن بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

بیشترین مقدار فروش ماهانه "کچاد" در اردیبهشت ماه سال جاری متعلق به بازار داخل کشور با یک میلیون و ۳۶۸ هزار تن بود و مابقی آن در بازار صادراتی بالغ‌بر ۳۰ هزار تن از محصولات به فروش رسید.

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دومین ماه سپری‌شده از فروش محصولات فولاد، گندله، کنساتنره آهن (خشک)، نرمه گندله، آپاتیت و برق تولیدی به دست آورد برابر با مبلغ ۴ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومان بود. میزان درآمدی که "کچاد" از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۸۸ درصد از درآمد ماهانه بود.

مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

مقدار فروش محصولات "کچاد" در دومین ماه ماه سپری‌‎شده از سال مالی، نسبت به ماه گذشته رشد یک درصدی را به دنبال داشت، همجنین لازم به ذکر است این شرکت میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد در مقایسه با فروردین ماه افزایش ۲۰ درصدی را تجربه کرد. درآمد تجمیعی این شرکت معدنی در ۲ ماه گذشته بالغ‌بر ۹ هزار و ۲۰ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۳۵۷ هزار و ۵۱۱ تن بود که نرخ فروش این محصول ۴ میلیون و ۱۴۴ هزارتومان اعلام شد، محصول پرفروش دیگر "کچاد" متعلق به «گندله» با ۱۸۷ هزار و ۲۸۲ تن بود.

همان‌طور که گفته شد "کچاد" یک میلیون و ۳۹۷ هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند و همچنین در این ماه مقدار تولید خود را به یک میلیون و ۳۴۶ هزارتن رساند. بیشترین مقدار تولید محصول در اردیبهشت ماه متعلق به کنسانتره آهن با ۷۹۲ هزارتن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر