بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
اعلام زمان مرحله دوم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری
وزیر کشور، ۸ تیر ۱۴۰۳ را پایان فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: اگر به هر دلیل، نتیجه انتخابات در مرحله اول روشن نشود، مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیر ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۵۵۶

به گزارش بورس‌نیوز، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح کرد: با وجود فرصت بسیار کم و لزوم سرعت گرفتن فرآیند انتخابات، مرحله اول که ثبت‌نام داوطلبان بود، به خوبی صورت گرفت و مراحل بعدی انتخابات نیز طبق مقررات و زمان‌بندی ۵۰ روزه انجام خواهد شد.


وزیر کشور افزود: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ مشکلی نداشتیم. طبیعتا افرادی که شرایط ثبت‌نام نداشتند، ثبت‌نام نشدند و این کار با دقت لازم، انجام شد. مراحل بعدی تأیید صلاحیت نیز توسط شورای نگهبان سپری می‌شود.


وی در پاسخ به پرسش ایسنا درخصوص تعداد واجدان شرایط حضور پای صندوق‌های آراء گفت: تفاوت چندانی با انتخابات مجلس نخواهند داشت.


وزیر کشور با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق در انتخابات، گفت: همانطور که رهبری تأکید کردند، رعایت اخلاق انتخاباتی، جلوگیری از تخریب کاندیداها، رعایت امنیت و همبستگی ملی از اهم مسائلی است که داوطلبان تأیید صلاحیت شده باید به آنان پایبند باشند تا تراز انتخابات در عالی‌ترین سطح حفظ شود.


وی بر پایان فرآیند برگزاری انتخابات در هشتم تیر ۱۴۰۳ اشاره کرد و ادامه داد: اگر به هر دلیل، نتیجه انتخابات در مرحله اول روشن نشود، مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.


وزیر کشور خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده بین همه دست‌اندکاران امر انتخابات و با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، مشکلی برای امنیت انتخابات نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چگونه در بورس سرمایه هایمان را از جیبمان بردند
سوژه هفته: تحولات نظامی، انتشار اوراق ۳۵ درصدی، خاله‌بازی‌های مجلس و دولت، انتخابات و محدودیت دامنه نوسان؛

چگونه در بورس سرمایه هایمان را از جیبمان بردند

تغییر آرایش رقابت‌ها با ورود چهره‌های اثرگذار
پایان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری؛

تغییر آرایش رقابت‌ها با ورود چهره‌های اثرگذار

محدودیت دامنه نوسان، گره‌ای جدید در کلاف سردرگم بازار سرمایه
هدف اصلی اعمال محدودیت بر دامنه نوسان، کاهش انگیزه سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است؛

محدودیت دامنه نوسان، گره‌ای جدید در کلاف سردرگم بازار سرمایه

ارسال نظر