بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
۹۴ درصد از درآمد‌های اسان پرداخت پرشین در اختیار فروش پین و اعتبار؛

آپ به بالاترین میزان درآمدزایی خود رسید

آپ به بالاترین میزان درآمدزایی خود رسید
میزان درآمدی که آپ در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی جاری به ثبت رساند ۲۰ درصد از درآمد سال مالی گذشته (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) را پوشش داد.
کد خبر : ۲۸۱۵۸۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت آسان پرداخت پرشین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ میزان درآمدی که به اطلاع سهامداران رساند یک هزار و ۳۲ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که این شرکت از خود بر جای گذاشت مربوط به ارائه خدمات و فروش بود و همچنین "آپ" در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز توانست به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۵۵ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

آپ در دومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی میزان درآمدی که شناسایی کرد به میانگین درآمدی یک هزار و ۲۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد، میزان سرمایه ثبت‌شده آپ ۵۵۵ میلیارد تومان بوده است.

آپ به بالاترین میزان درآمدزایی خود رسید+بورس نیوز

میزان درآمد عملیاتی آپ در اردیبهشت ماه سال جاری همان‌طور که بیان شد یک هزار و ۳۲ میلیارد تومان اعلام شد، این مبلغ در مقایسه با آغاز سال جدید مالی با افزایش نزدیک به ۱۰ میلیارد تومانی همراه بود و همچنین عملرد این شرکت نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را به همراه داشت.

درآمد تجمیعی این شرکت نیز نسبت به دوره تجمیعی سال گذشته شاهد رشد ۹۰ درصدی بود، همچنین میزان درآمدی که آپ در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی جاری به ثبت رساند ۲۰ درصد از درآمد سال مالی گذشته (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) را پوشش داد.

آپ به بالاترین میزان درآمدزایی خود رسید+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که آپ در اردیبهشت ماه شناسایی کرد مربوط به فروش پین و اعتبار بود، درآمد حاصل‌شده از این بخش برابر با ۹۷۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، دیگر بخش درآمدزای آپ متعلق به کارمزد تراکنش شاپرکی با ۴۵ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.