بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
در سومین روز ماه آتی؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "دفرا"

انتشار آگهی دعوت به مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران با نماد "دفرا" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۶۲۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان شهید رجایی جاده امامزاده ابوالحسن شرکت فرآورده‌های تزریقی ودارویی ایران (سهامی عام) برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی ایشان که مایل به حضور در جلسه مذکور می‌باشند می‌توانند ۴۸ ساعت قبل از تشکیل مجمع به واحد سهام شرکت در آدرس فوق مراجعه و با ارائه ورقه سهام و یا گواهی موقت سهام و رونوشت کارت ملی نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند. با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت اسامی حاضرین در مجمع به همراه داشتن اصل کارت ملی و رونوشت شناسنامه برای سهامداران، وکلا و نمایندگان قانونی آنان جهت حضور در مجمع و ارائه معرفی نامه (مشتمل بر شناسه ملی و شماره ثبت شخص حقوقی) برای نمایندگان اشخاص حقوقی الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران؛

"دفرا" نرخ یک قطره چشمی را افزایش داد

سرمایه
با اعلام شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران؛

سرمایه "دفرا" به ثبت رسید

ارسال نظر