بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید
هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌ مدار روز چهارشنبه ۹ خرداد در محل مرکز همایش های صدا و سیما با حضور مسئولان عالی رتبه کشور و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۱۶۳۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در این مراسم، کارگزاری بانک سامان به واسطه رویکرد‌های نوین در ارائه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. دکتر حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیئت¬مدیره کارگزاری بانک سامان با حضور در محل اجلاس تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمود.

پس از بررسی کمیته علمی به ریاست دکتر خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاری‌ها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان گردید. شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی، ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.

از جمله شاخص‌های گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروه‌های مختلف می‌توان به سطح سرویس‌ها و خدمات ارائه شده به مشتریان، بهره وری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکت‌ها اشاره داشت.

تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های زمینه ارائه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارائه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانه‌های معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر