بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
پوشش درآمد ۷۶ درصدی پتروشیمی مروارید نسبت به ماه گذشته؛

منو اتلین گلایکول، درآمدزاترین محصول پتروشیمی مروارید نام گرفت

منو اتلین گلایکول، درآمدزاترین محصول پتروشیمی مروارید نام گرفت
پتروشیمی مروارید تا پایان ۱۹ خردادماه میزان درآمدی که به دست آورد ۷۶ درصد از میزان درآمد ماه گذشته را پوشش داده است و این انتظار می‌رود تا بتواند به میزان درآمد ماه گذشته خود برسد.
کد خبر : ۲۸۱۶۸۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

پتروشیمی مروارید از ابتدای خردادماه تا پایان روز نوزدهم همین ماه که آمار معاملات این پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت در ۳ تاریخ پنجم، نهم و شانزدهم ماه محصولات خود را در بازار خرید و فروش بورس کالا مورد عرضه قرار داد. پتروشیمی مروارید در این بازه زمانی با ۲ محصول پای به معاملات بورس کالا گذاشت.

محصولاتی که پتروشیمی مروارید در خردادماه مورد عرضه قرار داد شامل «دی اتلین گلایکول» و «منو اتیلن گلایکول» می‌شود. محصولات نام برده شده به صورت نقد (مچینگ) و سلف به فروش رسید. این پتروشیمی ۱۹ روز سپری‌شده از ابتدای خردادماه ۳ هزار و ۵۲۵ تن از محصولات خود را به عرضه گذاشت که بیشترین سهم عرضه محصول مربوط به منو اتیلن گلایکول با ۲ هزار و ۵۵۰ تن بود.

منو اتلین گلایکول، درآمدزاترین محصول پتروشیمی مروارید نام گرفت+بورس نیوز

مجموع تقاضایی که برای محصولات پتروشیمی مروارید به ثبت رسید برابر با با ۳ هزار و ۸۰۰ تن بود و همچنین مقدار کالایی که در نتیجه به انعقاد قرارداد ختم شد نیز برابر با ۳ هزار و ۲۷۵ تن بود به این معنا که ۹۳ درصد از محصولاتی که در بورس کالا عرضه شد، به فروش رسید.

پتروشیمی مروارید در ۳ قراردادی که به معامله انجامید به میزان درآمد ۶۹ میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان دست پیدا کرد که بیشترین میزان درآمد حاصل شده از فروش محصولات متعلق به «منو اتلین گلایکول» با رقمی نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان بود. 

منو اتلین گلایکول، درآمدزاترین محصول پتروشیمی مروارید نام گرفت+بورس نیوز

این شرکت پتروشیمی در ماه گذشته موفق به کسب درآمد ۹۱ میلیارد تومانی از فروش محصولات در بورس کلا شده بود، اکنون تا پایان ۱۹ خردادماه میزان درآمدی که به دست آورد ۷۶ درصد از میزان درآمد ماه گذشته را پوشش داده است و این انتظار می‌رود تا بتواند به میزان درآمد ماه گذشته خود برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر