بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
شعار
قائم مقام هلدینگ عالیس گفت: باتوجه به شعار "عالیس برای خانواده"، ما توانستیم محبوبیت قابل قبول در همه قشر‌های جامعه ایجاد کنیم.
کد خبر : ۲۸۱۷۵۳
نویسنده :
مینا علیزاده

محمد تقی فیاض، قائم مقام هلدینگ عالیس در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت در نمایشگاه‌ها اهداف مختلفی دارد. یکی ازاهداف اصلی حضور در نمایشگاه ها، ارتباط با ارباب رجوع، تامین کننده ها، مصرف کننده‌ها و همکاران در کل کشور است. نمایشگاه فعلی سالانه یک بار در تهران برگزار می‌شود. برند‌ها با حضور در این نمایشگاه نسبت به معرفی محصول، معرفی محصولات جدید، توسعه بازار مبنی بر صادرات و منطقه‌ای کردن برند تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به حضور "عالیس" در این نمایشگاه افزود: با توجه به اینکه در کل منطقه حضور نسبتا فعال داریم و برای اینکه بتوانیم اهداف سازمان عالیس را مبنی بر جهانی کردن برند عالیس در دستور کار قرار دهیم، در این نمایشگاه‌ها حاضر می‌شویم تا بتوانیم از این فضا به بهترین وجه ممکن بهره برداری کنیم.

فیاض درخصوص استقبال از نمایشگاه صنایع کشاوری و مواد غذایی ادامه داد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار شد. استقبال از غرفه "عالیس" بسیار خوب بوده است. با معرفی محصولات جدید این استقبال زیادتر نیز شده است. امیدوار هستیم رضایت بازدیدکنندگان را بتوانیم جلب کنیم.
قائم مقام هلدینگ عالیس همچنین بیان کرد باتوجه به شعار "عالیس برای خانواده"، ما توانستیم محبوبیت قابل قبول در همه قشر‌های جامعه ایجاد کنیم. به عبارتی برند را محبوب القلوب کنیم. آن هم با رابطه منطقی، اصولی و سلامت محور.

وی درباره چالش‌های تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: چالش در فضای کسب و کار فراون است. در این فضا همکاری بسیار کم است. بخش خصوصی از زوایای مختلف تحت فشار قرار دارد. مشکلات از مالیات، تامین اجتماعی، تامین ارز، صادرات و تعهدات ارزی وجود دارد. دل همه تولید کنندگان خون است. تولیدکنندگان احساس حمایتی ندارند و روی پای خود ایستادند. با وجود این موضوع، موانعی سر راه تولید قرار می‌گیرد که این مشکلات را مضاعف می‌کند و انگیزه تولیدکننده را کاهش می‌دهد.

فیاض گفت: خواهش من از مسئولان این است که به داد تولیدکنندگان برسند. کمیته‌هایی در همه کانال‌های تولید ایجاد کنند. کمیته‌های فنی و تخصصی تشکیل دهند، از تولید تا مصرف مشکلات و موانع تولید به صورت عملیاتی بررسی شود. همچنین کارگروهی برای حل مشکل قرار دهند. زیرا اعتقاد داریم استقلال کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری روی تولید است.

قائم مقام هلدینگ عالیس گفت: اگر تولیدکننده بتواند در مسیر درست خود حرکت کند، اشتغال ایجاد کند، امنیت شغلی ایجاد کند، قطعا امنیت کل جامعه را توانسته حفظ کند و ثبت بخشد. امیدواریم مسئولیت دست به دست هم دهند و یاری دهنده تولیدکننده، صنعتگر و لایه‌های خدماتی باشند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درج نماد معاملاتی
شرکت فرابورس اطلاعیه داد؛

درج نماد معاملاتی "عالیس" در فرابورس

مالک شرکت کاخانجات تولیدی "عالیس" در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"عالیس" در صف ورود به فرابورس

ارسال نظر