بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
در دومین روز از ماه آتی؛

سهامداران "حبندر" گرد هم می‌آیند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر با نماد "حبندر" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۸۲۶

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات شرکت تاید واتر به نشانی خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق) پلاک ۸۴ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

لازم به ذکر است سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آن‌ها میتوانند جهت دریافت برگه حضور در جلسه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ با ارائه کارت شناسایی معتبر از ساعت ۱۳ به آدرس: تهران، خالد اسلامبولی (وزراء سابق)، پلاک ۸۴ مراجعه و نسبت به دریافت برگه حضور در جلسه اقدام نمایند.


همچنین سهامداران محترمی که امکان حضور در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریابندر را بصورت حضوری را ندارند، میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ذیل مشاهده فرمایند. https://www.aparat.com/darya_bandar/live

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت خدمت دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر؛

"حبندر" در مناقصه شرکت کرد

حضور ۷ شرکت در مجامع عمومی هفته آینده
کدام شرکت‌ها در هفته آینده به مجمع می‌روند؛

حضور ۷ شرکت در مجامع عمومی هفته آینده

با اعلام شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریابندر؛

شفاف سازی "حبندر" از تعدیلات سنواتی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.