بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
تمامی شاخصه‌ها صعودی شدند؛

رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های "رتکو"

رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های
شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۱۳ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۸۱۹۰۷
نویسنده :
امیرمحمد آبیار
رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های
 
 
شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی با سرمایه ثبت شده ۲۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۱۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد نشان داد که دور جدید درآمد‌های صعودی آغاز شده است.
 
رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های
 
شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۱۳ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت ماه از ارائه خدمات خود شناسایی کرد ۳۰ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت خدمات فنی و مهندسی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های
 
شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی در اردیبهشت‌ماه ۳ گروه از خدمات «بازرسی حین ساخت، بازرسی کالا، مواد و محصولات و بازرسی تجهیزات، کنترل خوردگی و NDT» را ارائه داد، درآمدزاترین خدمات آن در دومین ماه سال جاری مربوط به «بازرسی حین ساخت» با ۹ میلیارد تومان بود. پس از آن «بازرسی کالا، مواد و محصولات» با ۲۶ درصد در رتبه دوم قرار گرفت.
 
رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر