بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
۲۴ درصد رشد درآمدی شرکت حفاری شمال در اردیبهشت‌ماه؛ 

"حفاری" سقف درآمدی خود را شکست

«درامد حاصل از دکل دریایی سحر۲» سهمی ۲۳ درصدی و «درامد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» حدود ۲۱ درصد از سبد درآمدی "حفاری"را به مبلغ ۷۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیارد تومان تشکیل داده است. 
کد خبر : ۲۸۱۹۱۰
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت حفاری شمال با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی، اقدام به انتشار گزارش عملکردماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه خود کرده است.

"حفاری" در این ماه توانسته از محل ارائه خدمات و پروژه‌های منعقد شده خود به درآمد ۳۶۴ میلیارد تومانی دست یابد. گفتنی است این میزان در مقایسه با فروردین‌ماه با ۲۴ درصدو نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد را حاصل کرده است.

بابک افقهی مدیرعامل "تاپیکو" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز بیان کرد: همه برنامه ریزی‌ها باید معطوف به افزایش منافع سهامداران باشد

این شرکت پیشرو در حوزه صنعت حفاری چاه‌های نفت و گاز؛ خدمات فنی و حفاری گسترده‌ای را در زمینه حفاری، خدمات دریایی، سیمانکاری و اسیدکاری، حفاری انحرافی، نمودارگیری از چاه ها، راندن لوله‌های جداری، ابزار و لوازم در گردش، مهندسی گل و سیمان، پسماند حفاری، چاه پیمایی، کنترل عملیات حفاری به شرکت‌های بزرگ و معتبر ایرانی و بین المللی ارائه می‌کند.

در همین راستا به معرفی پروژه‌های "حفاری" و سهم آن‌ها در کیک درآمدی این مجموعه خواهیم پرداخت. 
«درامد حاصل از دکل دریایی سحر۲» سهمی ۲۳ درصدی و «درامد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» حدود ۲۱ درصد از سبد درآمدی "حفاری"را به مبلغ ۷۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیارد تومان تشکیل داده است. 
در اصلاحیه منتشره از این شرکت، مربوط به اعمال تعدیل پروژه بوده و سهمی ۱۰ درصدی را از این کیک به مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است. 


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد "حفاری" از ابتدای سال مالی روند صعودی داشت؛

افزایش درآمد ۳۷ درصدی حفاری شمال

حفاری ۱.۷۹۳ میلیارد ریال درآمد، در آبان‌ماه به ثبت رسید؛

رشد ۱۲۷ درصدی درآمد "حفاری"

۱۳درصد رشد سالانه در حساب‌های این شرکت ثبت شد؛

"حفاری" و رشد ۲۸درصدی فروش

ارسال نظر