بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
درآمد سالانه پتروشیمی نوری به افزایش ۵۰ درصدی رسید؛

نفس دوباره درآمدهای صادراتی "نوری"

نفس دوباره درآمدهای صادراتی
"نوری" در بازار صادراتی از نفتای سبک و برش سنگین کسب درآمد کرد.
کد خبر : ۲۸۱۹۵۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی نوری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی طی دوره یک‌ماهه به دست آورد را برابر با مبلغ ۱۱ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه نیز میزان درآمد‌های تجمیعی خود را ۲۴ هزار میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

نفس دوباره درآمدهای صادراتی نوری+بورس نیوز

میزان درآمدی که "نوری" در اردیبهشت ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود. بیشترین درآمدی که این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات به دست آورد متعلق به بازار داخل کشور با ۸ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان بود، این میزان درآمد دربرگیرنده ۷۳ درصد از درآمد ماهانه بود.

میزان درآمد ماهانه پتروشیمی نوری

درآمد ماهانه پتروشیمی نوری در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش درآمد را تجربخ کرد، از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه نیز میزان درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۵۰ درصدی روبه‌رو بود.

نفس دوباره درآمدهای صادراتی نوری+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که "نوری" طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد در اختیار «مخلوط رافینیت (A۸۰، A۹۲)» با ۴ هزار و ۶۳۹ میلیارد تومان در بازار داخلی بود و «برش سبک» نیز با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در جایگاه بعدی محصول درآمدزای داخلی قرار گرفت.

نفس دوباره درآمدهای صادراتی

پتروشیمی نوری میزان درآمدزایی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به همراه داشت برابر با ۳ هزار و ۴۷ میلیارد تومان به ثبت رساند. "نوری" در بازار صادراتی از نفتای سبک و برش سنگین کسب درآمد کرد. همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید روند درآمدزایی این پتروشیمی از فروش محصولات در بازار خارج از کشور خود را از قعر نمودار جدا کرده است و این امید می‌رود که بتواند این روند را ادامه دهد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر