بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
حضور نیان الکترونیک در نمایشگاه بین المللی فناوری ارتباطات و اطلاعات
دهمین دوره نمایشگاه بین المللی و تخصصی فناوری ارتباطات و اطلاعات در شهر دمشق سوریه در خردادماه و با حضور ۱۵۰ شرکت مطرح در زمینه‌های نام برده برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۲۰۸۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، دهمین دوره نمایشگاه بین المللی و تخصصی فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه‌های تجهیزات مخابراتی، فناوری اطلاعات، سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند، صنایع الکترونیک، هوشمندسازی و ... در شهر دمشق سوریه در خردادماه و با حضور ۱۵۰ شرکت مطرح در زمینه‌های نام برده برگزار شد.

نیان الکترونیک در راستای توسعه بازار‌های صادراتی و گسترش مراودات خود با سایر کشور‌های همسایه و با هدف ارائه محصولات و نوآوری‌های خود در حوزه سیستم‌های تغذیه مخابراتی و مبدل‌های انرژی به اپراتور‌های ارتباطی و انرژی کشور سوریه در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

اپراتور‌های این کشور ضمن استقبال از محصولات و راه کار‌های یکپارچه ارائه شده توسط نیان الکترونیک در این نمایشگاه و باتوجه به تجارب بین المللی کسب شده و پروژه‌های در دست اجرا این شرکت در این کشور، تمایل خود را جهت تعمیق روابط تجاری و بهره گیری از تکنولوژی و فناوری شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در توسعه و بازسازی شبکه‌های ارتباطی و انرژی خود اعلام کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شروع فصل تازه برای
شرکت نیان الکترونیک در فرودین‌ماه رقم زد:

شروع فصل تازه برای "نیان" 

حرکت ماورای تصور درآمدهای نیان در اردیبهشت ماه
فروش داخلی دربرگیرنده‌ی ۹۸ درصد از درآمد‌های نیان الکترونیک بود؛

حرکت ماورای تصور درآمدهای نیان در اردیبهشت ماه

ارسال نظر