بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مقدار محصول عرضه‌شده اکسید آلومینیوم و شمش الومینای ایران، تماماً به فروش رسید؛

سهم ۵۶ درصدی شمش از درآمدزایی "آلومینا"

سهم ۵۶ درصدی شمش از درآمدزایی
بر خلاف آن که بیشترین مقدار فروش در اختیار اکسید آلومینیوم بود اما؛ بیشترین میزان درآمدزایی از فروش شمش (در گرید‌های مختلف) حاصل شد که برای شرکت ۴۰۹ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۸۲۱۶۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت آلومینای ایران در پایان خردادماه با ۳ محصول هیدروکسید آلومینیوم، اکسید آلومینیوم و شمش (در گرید‌های مختلف) وار معاملات بورس کالا شد. این شرکت در خردادماه ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن از محصولات خود را مورد عرضه قرار داد که در این مدت زمان بیشترین عرضه را به اکسید آلومینیوم اختصاص داد.

سهم ۵۶ درصدی شمش از درآمدزایی آلومینا+بورس نیوز

مقدار تقاضای ثبت‌شده برای محصولات آلومینای ایران در سومین ماه سال جاری برابر با ۲۶ هزار و ۸۵۰ تن بود که در انتها ۱۳ هزار و ۱۷۵ تن از محصولات به حجم قرارداد تبدیل شد. محصولات نام برده در این بازه زمانی به صورت نقد (مچینگ) به فروش رسید.

شرکت آلومینای ایران از انعقاد قرارداد ۱۳ هزار و ۱۷۵ تن از محصولات خود توانست در انتهای ماه به ارزش معامله ۷۳۴ میلیارد تومانی برسد. همان‌طور کخ گفته شد بیشترین مقدار فروش در اختیار محصول اکسید آلومینیوم بود که ۹ هزارتن از آن در بورس کالا به فروش رسید و حاصل آن برای شرکت درآمدزایی حدود ۲۹۰ میلیارد تومانی بود.

سهم ۵۶ درصدی شمش از درآمدزایی آلومینا+بورس نیوز

بر خلاف آن که بیشترین مقدار فروش در اختیار اکسید آلومینیوم بود اما؛ بیشترین میزان درآمدزایی از فروش شمش (در گرید‌های مختلف) حاصل شد که برای شرکت ۴۰۹ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت. حجم قرارداد محصولات شمش در این دوره ۳ هزارتن ثبت شده که نشان می‌دهد نرخ فروش این محصول در مقایسه با دیگر محصولات آلومینای ایران بیشتر است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر