بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
در هفدهمین روز تیرماه؛

سهامداران "فجام" به مجمع می‌روند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی جام دارو با نماد "فجام" ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۲۵۷

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی جام دارو، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر-بالاتراز صدا و سیما-خیابان استقلال-مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مشاهده جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه از طریق پیوند ذیل و به صورت آنلاین و پخش زنده امکان پذیر است: https://www.aparat.com/razigroup/live

همچنین سهامداران محترم می‌توانند سوالات خود را به شماره ۵۰۰۰۴۵۴۵۲ پیامک نمایند بدیهی است که مانند سایر مجامع عمومی سوالات در جلسه مطرح خواهد شد. سهامداران متقاضی حضور در جلسه مجمع جهت اخذ کارت ورود به جلسه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ با در دست داشتن کارت ملی و اسناد نمایندگی معتبر به امور سهام شرکت واقع در بزرگراه ۶۵ متری فتح (متوسلیان)، جنب خیابان داروگر، پلاک ۵۸۳ طبقه همکف مراجعه یا در صورت تمایل از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۱۱۱۸۸۵۴ نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر