بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
در سیزدهمین روز ماه جاری؛

گردهمایی سهامداران "وساپا"

گردهمایی سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا با نماد "وساپا" روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۲۹۳

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن همایش شرکت سایپا دیزل واقع در بزرگراه شهید لشکری -بلوار شمالی ایران خودرو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.


لازم به ذکر است (در اجرای ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت) سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان که مایل به حضور در مجمع مذکور می‌باشند لازم است، جهت دریافت برگه ورود به جلسه با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر و یا وکالت نامه رسمی از ساعت ۸ تا ۱۴ روز‌های دو شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ و سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ به محل اداره سهام شرکت واقع در تهران، بزرگراه شهید ستاری شمالی (بین حکیم و همت) خیابان شهید خلیل آبادی، خیابان هجرت، کوچه شقایق شانزدهم پلاک ۳۰ طبقه سوم مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام اقدام و برگه ورود به جلسه را دریافت کنند. همچنین سهامداران محترم میتوانند قبل از ساعت برگزاری مجمع، برگه ورود به جلسه را با به همراه داشتن کدملی و کد معاملاتی خود در محل برگزاری مجمع دریافت نمایند. لازم به ذکر است این شرکت در راستای اجرای تعهدات خود در قبال سهامداران محترم در خصوص نحوه برگزاری مجامع، مقدماتی را فراهم نموده است تا سهامداران محترم بتوانند در زمان مقرر، به صورت زنده مجمع مذکور را از طریق سایت شرکت به آدرس: www.saipainvestmentgroup.com مشاهده و پرسش‌های خود را به آدرس ایمیل: info@saipainvestmentgroup.com برای شرکت ارسال فرمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر