بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
تمدید سه استاندارد بین‌المللی در فولاد سنگان
شرکت فولاد سنگان موفق به تمدید سه استاندارد و اخذ سه استاندارد بین‌المللی جدید در حوزه‌های فروش و آموزش شد.
کد خبر : ۲۸۲۳۳۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مرتضی صادقی، مدیر مهندسی صنایع فولاد سنگان اظهار کرد: در راستای تعهد به ارتقاء کیفیت، حفاظت از محیط زیست، ایمنی کارکنان، مشتری‌مداری و توسعه سرمایه‌های انسانی و با حمایت مدیران ارشد سازمان، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان پس از یک دوره ممیزی دقیق و جامع، موفق به تمدید گواهینامه استاندارد‌های مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، مدیریت ایمنی و سلامت شغلی ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ و اخذ گواهینامه استاندارد‌های رسیدگی به شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، رضایتمندی مشتریان ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و مدیریت صلاحیت و پیشرفت کارکنان ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ شده است.

وی افزود: این دوره ممیزی بصورت یکپارچه و به مدت ۳ روز توسط تیم ممیزی شرکت DQS آلمان برگزار گردید. این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده تعمیق مفاهیم سیستمی، بهبود مستمر و ارائه خدمات و محصولاتی منطبق با استاندارد‌های بین‌المللی است.

مدیر مهندسی صنایع در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکارانی که در فرآیند این ممیزی نقش ایفا نمودند گفت: اخذ این گواهینامه‌ها، نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه و همکاری تیمی کارکنان بوده و ما را در مسیر تحقق چشم‌انداز شرکت و خلق آینده‌ای بهتر یک گام جلوتر برده است و ما به این موفقیت افتخار می‌کنیم و متعهد هستیم که همچنان در جهت ارتقاء استاندارد‌های خود و رضایت مشتریانمان گام برداریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر